ادامه عملیات بازسازی برج های کبوتر اجگرد فلاورجان

به گزارش مجله دور زمین، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ادامه عملیات بازسازی برج های کبوتر اجگرد فلاورجان صورت می گیرد.

ادامه عملیات بازسازی برج های کبوتر اجگرد فلاورجان

در بازدید فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار، جمعی از مدیران شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر بهاران که با هدف ساماندهی حرایم این منطقه به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری های گردشگری انجام شد، مقرر شد تا ادامه عملیات بازسازی برج های کبوتر اجگرد از طریق اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و با مشارکت شهرداری بهاران در سال جاری انجام شود.

حافظ کریمیان گفت: در این بازدید، مسئولان شهرستان فلاورجان از نزدیک با شرایط موجود برج های کبوتر اجگرد همچنین ارزش های تاریخی محوطه، روند بازسازی های گذشته، شرایط حفاظتی، شرایط مالکیت و مسائل آزادسازی حرایم، ظرفیت های گردشگری و همچنین سرمایه گذاری آشنا شدند.

او ادامه داد: خوشبختانه با بررسی های اجرا شده در نشستی که به همین منظور بعد از بازدید برگزار شد، مقرر شد تا اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان با هماهنگی اداره کل نسبت به اعلام ضوابط حرایم محوطه مذکور اقدام کند و همچنین با مشارکت شهرداری بهاران ادامه عملیات بازسازی این برج های کبوتر تاریخی تا پایان سال انجام شود.

کریمیان افزود: همچنین مقرر شد تا پس از اعلام حرایم، شهرداری نسبت به تملک زمین های اطراف و یکپارچه سازی مالکیت حریم برج های کبوتر تاریخی اقدام های لازم را انجام دهد و اداره آبفای شهرستان نیز نسبت به تخریب سازه چاه آب در این حریم اقدام های لازم را انجام دهد.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2294

به "ادامه عملیات بازسازی برج های کبوتر اجگرد فلاورجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه عملیات بازسازی برج های کبوتر اجگرد فلاورجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید