کرونا دوباره اوج گرفت، مدارس کدام استان ها تعطیل می گردد؟

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش خبرنگاران،با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا در 12 استان می توان بروز پیک تازه را پیش بینی کرد؟

کرونا دوباره اوج گرفت، مدارس کدام استان ها تعطیل می گردد؟

به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام وارت بهداشت، آنالیز هفتگی شرایط موجود کرونا در کشور در هفته سوم فروردین ماه 1400 مصادف با هفته 112 اپیدمی در کشور، از آمارهایی حکایت می نماید که به آنالیز آن می پردازیم.

آمارها نشان می دهد که تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در هفته اخیر 20686 نفر، تعداد موارد بستری تازه در هفته اخیر 3046 نفر و تعداد موارد فوتی تازه در هفته اخیر 282 نفر بوده است.

بعلاوه 12 استان شامل، استان های یزد، بوشهر، همدان، مرکزی، لرستان، تهران، خراسان رضوی، سمنان، هرمزگان، فارس، اصفهان و اردبیل در هفته اخیر، افزایش شاخص بیماران بستری ناشی از کرونا را گزارش کردند.

افزایش فوتی ها در تهران

در استان تهران در هفته اخیر، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده 941 نفر، تعداد موارد بستری تازه 532 نفر و تعداد موارد فوت تازه 71 نفر بوده است.

بعلاوه در هفته اخیر در استان تهران، موارد بستری افزایش شاخص داشته و فوت استان تهران نیز افزایش یافته است. بروز موارد بستری به حد میانه کشور صعود نموده و مقدار مرگ ومیر از میانه کشور بیشتر شده است.

آخرین اخبار کرونا را از صفحه ویروس کرونا خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2213

به "کرونا دوباره اوج گرفت، مدارس کدام استان ها تعطیل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا دوباره اوج گرفت، مدارس کدام استان ها تعطیل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید