کتاب رهایم نکن برای نوجوانان منتشر شد

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش خبرنگاران در مشهد، کتاب رهایم نکن به قلم قدرت الله صلح میرزایی برای گروه سنی کودک و نوجوانان به وسیله به نشر در قالب کتاب های پروانه منتشر شد.

کتاب رهایم نکن برای نوجوانان منتشر شد

در پشت جلد این کتاب آمده است: عرق از سر و صورتم راه گرفته بود. دیگر رمق نداشتم. یک مرتبه لیز خوردم افتادم زمین. سعی کردم به روی خودم نیاورم که خسته شده ام . خوب که فکر کردم، دیدم از راه اصلی بروم، زیاد طول می کشد. میان بر زدم رفتم داخل بیشه زاری که درخت های زیاد و بلندی داشت. صدای آواز پرنده ها بالای درخت ها فضای بیشه زار را پر نموده بود. حسابی تشنه ام شده بود. دلم می خواست هر چه زودتر خودم را به رودخانه ای که روستای ما و وردنه را دو قسمت نموده بود، برسانم و آبی بخورم. علف های زیر پایم توی بیشه زار آن قدر بلند شده بودند که نگرانم کرد یک مرتبه ماری به پایم بپیچد و کارم را تمام کند.

کتاب رهایم نکن که فروردین 1400 به وسیله نویسنده نگارش شده است، در سال 1402 به وسیله انتشارات آستان قدس رضوی منتشر و روانه کتابفروشی ها شده است.

رهایم نکن به نویسندگی قدرت الله صلح میرزایی با تصویرگری اعظم واضحی مقدم و طراحی گرافیک علیرضا پوراکبری در 64 صفحه قطع وزیری کوتاه در دو هزار نسخه شمارگان با قیمت 70 هزارتومان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2406

به "کتاب رهایم نکن برای نوجوانان منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب رهایم نکن برای نوجوانان منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید