چینی ها انتظار چنین پیشرفتی را نداشتند

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران/اصفهان تالو کار تیم ملی ایران گفت: مدال طلا در مسابقات جهانی برای نخستین بار به دست آمد و نشان دادیم اگر در تالو سرمایه گذاری گردد، می توانیم مدال های خوبی کسب کنیم.

چینی ها انتظار چنین پیشرفتی را نداشتند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

محمدعلی مجیری در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد سطح فنی مسابقات جهانی ووشو شانگهای 2019 اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 102 کشور، شلوغ ترین مسابقه ای بود که شرکت نموده بودم. 3 فرم اجرا کردم و از بین 52 نفر شرکت نماینده، با فرم سوم خود توانستم به مدال طلا دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: همه شرکت نمایندگان از کشورهای صاحب نام در ووشو بودند و بیشتر کشورها هر کدام دو نماینده در مسابقات داشتند. خدا را شکر که توانستم در رقابت با آن ها اول شوم.

مجیری در رابطه با مقایسه مسابقات جوانان و بزرگسالان اضافه کرد: رده سنی جوانان و بزرگسالان در مسابقات قابل مقایسه نیستند، در مسابقات جوانان در شلوغ ترین حالت 16 شرکت نماینده وجود دارد؛ اما در رده بزرگسالان 52 رقیب وجود داشت. همچنین فرم های مسابقات جوانان استاندارد است، اما فرم های مسابقات بزرگسالان به صورت انتخابی و ابداعی است.

وی با اشاره به این موضوع که کسی فکر نمی کرد که در این ماده مدال کسب کنیم، اعلام کرد: این مدال غیرممکن بود که به لطف خدا ممکن شد. در زمان های گذشته فرشاد عربی مدال های نقره و برنز این مسابقات را کسب نموده بود اما مدال طلا برای اولین مرتبه به دست آمد و نشان دادیم اگر در تالو نیز سرمایه گذاری گردد، می توانیم مدال های خوبی کسب کنیم.

مجیری ادامه داد: برای اولین مرتبه بود که فدراسیون ووشو از آذرماه سال گذشته هر ماه 10 روز اردو برگزار می کرد و همین تمرینات تأثیر بسیاری ازلحاظ فنی گذاشت.

وی در ارتباط با تغییر نگاه به تالو پس از کسب این مدال اضافه کرد: ما در مسابقات جهانی سال گذشته عملکرد خوبی از تالو کارها شاهد نبودیم، اما با مدال های هانیه رجبی و زهرا کیانی قطعاً نگاه فدراسیون نسبت به تالو تغییر خواهد نمود.

مجیری در مورد نگاهی که کشورهای دیگر پس از کسب این مدال داشتند، اعلام کرد: ورزشکاران چین انتظار نداشتند که ایران در حدی پیشرفت کند که در تالو مدال بگیرد. نمره هایی که ما در این مسابقات بی نظیر بوده است.

تالو کار تیم ملی در ارتباط با جام جهانی ژاپن اضافه کرد: در جام جهانی فقط نفرات اول تا هشتم می توانند شرکت نمایند و در بین 8 نفر مدال دریافت راحت تر است و امیدوارم در آن مسابقات مدال کسب کنم و سربلند باشم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 576

به "چینی ها انتظار چنین پیشرفتی را نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها انتظار چنین پیشرفتی را نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید