هیئت مدیره OpenAI در حال مذاکره برای بازگشت سم آلتمن است

به گزارش مجله دور زمین، سایت Verge گزارش داده که اعضای هیئت مدیره شرکت OpenAI بعد از اخراج سم آلتمن، حالا در حال مذاکره با او هستند تا بار دیگر به عنوان مدیرعامل به این شرکت برگردد. به غیر از آلتمن، از گرگ براکمن، رییس هیئت مدیره سابق، هم خواسته شده به این شرکت برگردد.

هیئت مدیره OpenAI در حال مذاکره برای بازگشت سم آلتمن است

این عقب نشینی هیئت مدیره در پی تهدید شمار قابل توجهی از نیروهای این شرکت اجرا شده که اگر سم آلتمن به شرکت برنگردد، آن ها از OpenAI خارج خواهند شد. گفتگوی هیئت مدیره تنها یک روز بعد از اخراج نشان می دهد که OpenAI بدون آلتمن در یک شرایط سقوط آزاد قرار می گیرد.

مایکروسافت که مهم ترین سرمایه گذار این شرکت محسوب می گردد، بعد از اخراج آلتمن اظهار داشت که به همکاری با این شرکت ادامه می دهد اما بر اساس گزارش ها، هیئت مدیره OpenAI مدیران مایکروسافت را از تصمیم اخراج آلتمن خبردار ننموده بودند. در این میان در بعضی گزارش ها آمده که یکی از مدیران ارشد OpenAI که از بنیان گذارهای این شرکت هم هست، نقش مهمی در اخراج آلتمن ایفا نموده و حالا که از او خواسته شده به شرکت برگردد، ظاهرا میخواهد قدرت بیشتری در شرکت کسب کند تا این شرایط دیگر تکرار نگردد.

در هر صورت احتمالا تا ساعاتی دیگر معین می گردد که آیا شاهد بازگشت سم آلتمن به این شرکت بسیار مهم خواهیم بود یا نه.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 آبان 1402 بروزرسانی: 28 آبان 1402 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2449

به "هیئت مدیره OpenAI در حال مذاکره برای بازگشت سم آلتمن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مدیره OpenAI در حال مذاکره برای بازگشت سم آلتمن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید