هوشمند: نباید توقعات را از آلومینیوم بالا ببریم، استقلال مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش مجله دور زمین، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم معتقد است که تیمش دومین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذارد و نباید توقعات را از این تیم بالا برد

هوشمند: نباید توقعات را از آلومینیوم بالا ببریم، استقلال مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امیرمحمد هوشمند پس از تساوی آلومینیوم مقابل استقلال گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. البته کمترین حق ما مساوی بود. با آن پنالتی که اول بازی برای استقلال گرفتند و خیلی خنده دار بود. ما از دقیقه یک تا 90 کاملاً بر بازی مسلط بودیم و هجومی بازی کردیم، ولی قسمت بود که بازی با نتیجه یک - یک تمام شود. از تساوی خوشحال نیستیم. اگر پنالتی گرفته نمی شد قطعاً این نتیجه به دست نمی آمد، چون ما سوار بر بازی بودیم و می توانستیم به گل برسیم. استقلال تیم بزرگی است، ولی مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم از داوری متضرر شده است؟، گفت: قطعاً همین طور است. از اول فصل و حتی قبل فصل، خطیبی همیشه با بازیکنان صحبت می کرد که اصلاً درباره داوری صحبت نکنیم و داوران کار خودشان را انجام دهند. چند بازی است که واقعاً خیلی به ضرر ما سوت زده می شود و وقتی داوری بد انجام می شود تمرکز بازیکنان به هم می ریزد و امیدوارم این اتفاقات برای تیم مان کمتر باشد.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه شرح داد: ما تلاش مان را می کنیم و تک تک بازیکنان و کادر فنی تمرکزشان را گذاشته اند و تلاش می کنند، ولی این دومین فصل حضور ما در لیگ برتر است و نباید روی تیم ما فشار باشد و توقعات را از تیم ما بالا ببرند.

هوشمند درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه ها گفت: ما مشتاق حضور هواداران در ورزشگاه هستیم. دو سال است که در لیگ برتر حضور داریم، ولی هنوز نتوانستیم آنها را از نزدیک ببینیم. ما تلاش می کنیم که آنها را سربلند کنیم و خیلی خوشحال می شویم که هواداران را در ورزشگاه ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2145

به "هوشمند: نباید توقعات را از آلومینیوم بالا ببریم، استقلال مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشمند: نباید توقعات را از آلومینیوم بالا ببریم، استقلال مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید