همکاری ریوین و مرسدس برای فراوری انبوه خودروهای برقی

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، انتظار می رود این همکاری منجر به فراوری خودروهایی با نشان های هر دو خودروساز گردد. ساده سازی روند فراوری و کاهش قیمت محصول نهایی از جمله دیگر مزایای این همکاری خواهد بود.

همکاری ریوین و مرسدس برای فراوری انبوه خودروهای برقی

در یادداشت تفاهم دو طرف مراحل اولیه همکاری بین ریوین و مرسدس بنز تعیین شده است. در نهایت یک تأییدیه نظارتی برای ایجاد یک شرکت فراوریی مشترک دریافت می گردد تا کارخانه مشترک خودروهای الکتریکی در اروپا فعالیت کند.

این شرکت مشترک دو ون برقی بزرگ فراوری خواهد نمود که یکی بر اساس معماری ون برقی مرسدس بنز VAN.EA و دیگری بر اساس پلتفرم Rivian Light Van ساخته می شوند. این دو شرکت قصد دارند هزینه های این همکاری را با هدف بهینه سازی و افزایش فراوری ون های برقی بزرگ بین ریوین و مرسدس بنز تقسیم نمایند.

ماتیاس گایزن، رئیس بخش فراوری ون مرسدس بنز گفت: ما سرمایه گذاری ها و فناوری هایمان را به اشتراک می گذاریم زیرا در یک جاه طلبی استراتژیک با عنوان تسریع برقی سازی بازار خودروهای ون با عرضه محصولات پایدار و برتر برای مشتریانمان سهمیم هستیم.

مرسدس از زمانی که اولین خودروی برقی ویتو در سال 2010 وارد بازار شد، ون های برقی فراوری می نماید، در حالی که ریوین، یک شرکت تازه وارد به این حوزه است و تنها در اوایل امسال عرضه ون های برقی سفارشی خود را برای آمازون شروع کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2286

به "همکاری ریوین و مرسدس برای فراوری انبوه خودروهای برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری ریوین و مرسدس برای فراوری انبوه خودروهای برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید