نرم افزار داینامیک تریدر چیست؟

به گزارش مجله دور زمین، نرم افزار داینامیک تریدر یک نرم افزار بسیار پرکاربرد و تاثیرگذار در زمینه تحلیل تکنیکال در بازار معاملات فارکس به حساب می آید.

نرم افزار داینامیک تریدر چیست؟

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، نرم افزار داینامیک تریدر یک نرم افزار بسیار پرکاربرد و تاثیرگذار در زمینه تحلیل تکنیکال در بازار معاملات فارکس به حساب می آید. خبر خوش برای کاربران ایرانی که قصد فعالیت و مبادلات در بازار معاملات فارکس را دارند ولی به دلیل شرایط موجود قادر به خرید آن نیستند این است که در حال حاضر نسخه کرک شده نرم افزار داینامیک تریدر در دسترس بوده و کاربر می تواند به صورت کاملآ رایگان از آن استفاده نمایند. افراد مختلفی هستند که بازار معاملات فارکس را انتخاب کرده و در بروکر مورد نظر برای خود ایجاد حساب نمایند.

حساب ها انواع مختلفی داشته که یکی از آنها حسابتجارت زنده ایران می باشد. نرم افزار داینامیک تریدر مزایای بسیار زیادی نسبت به دیگر نرم افزارهایی که در زمینه تحلیل تکنیکال در دسترس هستند دارد که از جمله مهمترین این مزایا می توان به محیط بسیار کاربر پسند و در عین حال ساده و بی آلایش این نرم افزار اشاره کرد که خود می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. همچنین نرم افزار داینامیک تریدر از قابلیت لیبل گذاری بسیار ساده و بی دردسر بهره می برد که در نتیجه کاربران الیوت کار چارت های بسیار مناسبی را از این نرم افزار دریافت می نمایند. از دیگر مزایای بسیار قابل توجه نرم افزار داینامیک تریدر می توان به قابلیت رنگ بندی معین کندل ها در یک روز اشاره کرد. همچنین این نرم افزار قابلیت تحلیل زمانی بسیار فوق العاده ای داشته که کاربر می تواند آن را هم به صورت دستی هم به صورت اتوماتیک و اتوماتیک انجام دهد. در عین حال کاربر می تواند در صورت لزوم خطوط اضافی را به آسانی حذف کرده و در نتیجه از شلوغی بیش از اندازه نمودار جلوگیری نمایند.

معرفی پلتفرم داینامیک تریدر

داینامیک تریدر یک نرم افزار بسیار کاربردی در زمینه تحلیل در بازار معاملات فارکس به حساب می آید و جهت تحلیل با استفاده از این نرم افزار ابتدا باید دیتای به روز شده را به وسیله نرم افزارهای دیگر فراخوانی کرده و سپس به تحلیل تکنیکال های موردنظر بپردازیم.

از جمله متداول ترین و محبوب ترین نرم افزارهای برای انتقال دیتا به نرم افزار داینامیک تریدر مورد استفاده قرار می گیرند می توان به متاتریدر نسخه 4 و متا تریدر نسخه 5 اشاره کرد. خبر شاد نماینده نیز این می باشد که این نرم افزارها دارای نسخه فارسی می باشند که در نتیجه کاربر آسانی بیشتری در هنگام کار کردن با این نرم افزار ها روبرو خواهد شد. یکی دیگر از نرم افزارهای لازم جهت کار کردن با این نرم افزار ها اندیکاتور Elliot confirm می باشد.

نکات مهم در هنگام کار کردن با داینامیک تریدر

موضوع بسیار مهمی که در هنگام کار کردن با نرم افزار داینامیک تریدر باید به آن توجه کنیم این است که برای درست نشان داده شدن داده ها در این پلتفرم حتماً باید در منوی فایل نام داده ها به انگلیسی نوشته گردد نرم افزار بتواند به درستی داده های مورد نظر را بررسی نمایند. همچنین در صورت لزوم می توان فایل مورد نظر را به صورت کامل از نرم افزار حذف نمود. بعد از اینکه نرم افزار متاتریدر نسخه 4 و 5 را باز کردیم از منوی فایل گزینه باز کردن پوشه داده های مورد نظر را فراخوانی کرده و اندیکاتور دانلود شده را نیز کپی می نماییم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 853

به "نرم افزار داینامیک تریدر چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار داینامیک تریدر چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید