مسابقات فوتبال زیر 16 سال نوجوانان غرب آسیا در استان البرز برگزار می گردد

به گزارش مجله دور زمین، سرپرست هئیت فوتبال استان البرز از برگزاری مسابقات فوتبال زیر 16 سال نوجوانان غرب آسیا در استان البرز با حضور تیم های ایران، قرقیزستان، افغانستان، نپال و لبنان اطلاع داد.

مسابقات فوتبال زیر 16 سال نوجوانان غرب آسیا در استان البرز برگزار می گردد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

عباس مشایخی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرج ، با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال زیر 16 سال نوجوانان غرب آسیا در استان البرز اظهار کرد: تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات با احتساب تیم ملی فوتبال ایران 5 تیم است که شامل تیم های قرقیزستان، افغانستان، نپال و لبنان می گردد.

وی با بیان اینکه این بازی ها، مقدماتی فوتبال غرب آسیا است، اضافه نمود: از 23 شهریور تیم های فوتبال وارد استان البرز می شوند و مسابقات از تاریخ 25 شهریور شروع و روزی 2 مسابقه انجام و تا تاریخ 2 مهر ادامه دارد.

سرپرست هئیت فوتبال استان البرز با اشاره به تمهیدات البرز برای برگزاری این مسابقات گفت: حدود یک ماه قبل به وسیله فدارسیون فوتبال به هیئت، میزبانی استان اعلام شد، که در این مدت جلسات هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان و استانداری برای برگزاری مناسب مسابقات اجرا شده است.

این مسئول با اشاره به هزینه های اقتصادی برگزاری مسابقات بیان نمود: این مسابقات در استادیوم انقلاب کرج برگزار شده و کمبود تجهیزات استادیوم توسط هئیت فوتبال تکمیل می گردد.

سرپرست هئیت فوتبال البرز با اشاره به مسائل ورزشی استان بیان نمود: با وجود تعداد زیاد تیم ها و مسابقات فوتبال در البرز، استان با کمبود زمین ورزشی روبه رو است و اعتبارات اقتصادی مناسبی هم دریافت نمی کنیم.

وی اضافه نمود: پشتیبان اقتصادی مسابقات فوتبال زیر 16 سال غرب آسیا هنوز معین نشده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 823

به "مسابقات فوتبال زیر 16 سال نوجوانان غرب آسیا در استان البرز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات فوتبال زیر 16 سال نوجوانان غرب آسیا در استان البرز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید