تور تایلند ارزان: درخشش صابر کاظمی مقابل والیبال تایلند، کنفدراسیون آسیا: تایلند اشتباهات زیادی داشت

به گزارش مجله دور زمین، ملی پوش والیبال ایران با کسب 16 امتیاز، مقابل تایلند درخشید.

تور تایلند ارزان: درخشش صابر کاظمی مقابل والیبال تایلند، کنفدراسیون آسیا: تایلند اشتباهات زیادی داشت

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 شهریور به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است که تیم ملی والیبال ایران به اسم مدافع اسم قهرمانی در صدر گروه B قرار گرفته است و با تیم های پاکستان، تایلند و هنگ کنگ هم گروه است.

در بازی دوم رقابت های قهرمانی آسیا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 10:30 امروز (دوشنبه) به مصاف تیم ملی والیبال تایلند رفت. بلندقامتان ایران در این مسابقه پیروز شدند بدون دردسر با نتیجه 3 بر صفر برنده شوند.

کنفدراسیون والیبال آسیا در مورد این بازی نوشت: ایران پیروزی دوم خود را در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا مقابل تایلند به دست آورد. صابر کاظمی در این مسابقه عملکرد درخشانی داشت و توانست 16 امتیاز را کسب کند. این ملی پوش 9 امتیاز از حمله و 7 امتیاز از سرویس برای تیم ملی والیبال ایران به دست آورد.

تایلند سعی کرد فشار را بر روی تیم ملی والیبال ایران قرار دهد اما این تیم اشتباهات زیادی را انجام داد. می توان گفت که مجرد در دفاع روی تور موثر عمل کرد. ایران در بازی بعدی به مصاف پاکستان خواهد رفت. تیم ملی والیبال ایران در پی دفاع از اسم قهرمانان خود در این رقابت ها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1945

به "تور تایلند ارزان: درخشش صابر کاظمی مقابل والیبال تایلند، کنفدراسیون آسیا: تایلند اشتباهات زیادی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: درخشش صابر کاظمی مقابل والیبال تایلند، کنفدراسیون آسیا: تایلند اشتباهات زیادی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید