تاکسی های کرج در روزهای برفی آب می روند

به گزارش مجله دور زمین، خبرنگاران - گروه استان ها: عصر پنجشنبه، میدان آزادگان ساعت 10 دقیقه به شش، بارش برف سنگین همه را غافلگیر نموده است. اگرچه شاید بعضی در گوشه ای از شهر شاد در حال عکس سلفی با برف باشند اما اینجا یعنی میدان آزادگان قضیه فرق می نماید. مرد جوانی که منتظر تاکسی است به خبرنگاران گفت: مقصد من حسن آباد است ولی همان طور که می بینید تاکسی نیست.

تاکسی های کرج در روزهای برفی آب می روند

یکی دیگر از شهروندان با اشاره به اینکه مقصدش خیابان بَرغَان است با دست روبه رو را نشان داد و گفت: آنجا را می بینید، ایستگاه تاکسی است تا دیروز همین موقع پر بود از تاکسی و حالا همه تاکسی ها انگار آب رفته اند.

یکی دیگر از شهروندان که مقصدش عظیمیه است، به علامت اعتراض خطاب به شهردار گفت: آقای شهردار به مرکز شهر سری بزنید تا ببینید شهروندان چه عذابی می کشند.

یکی از رانندگان تاکسی که مقصدش ده حسن آباد است به خبرنگاران گفت: جهت نمک پاشی و برف روبی نشده است، ماشین در برف گیر می نماید. بهتر است شهروندان کمی هم به ما حق بدهند.

خبرنگاران در تماسی تلفنی با رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج این وضعیت را پیگیری و این سؤال را عنوان کرد که چرا تعداد تاکسی ها در مناطقی ازجمله چهارراه طالقانی و میدان آزادگان آن هم در زمان بارش برف کم می گردد، مجید کاظمینی در پاسخ به این سؤال، گفت: تردد تاکسی در بعضی جهتها ازجمله میدان توحید، خیابان مظاهری و میدان شهید سلطانی به دلیل ترافیک با مشکل روبرو شده است.

وی گفت: در بعضی از مناطق شهر با ازدحام مسافر روبرو بوده ایم، طبق هماهنگی های از پیش اجرا شده به رانندگان تاکسی اعلام شده بود که از خطوط خود خارج نشوند، به نظر می رسد که تاکسی ها از خطوط موردنظر خارج نشده و در جهت با ترافیک روبرو شدند.

ادعای راننده تاکسی مبنی بر عدم برف روبی در بعضی جهتها را با رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج در میان گذاشتیم، وی گفت: به تبع باید این عملیات به موقع در سطح شهر انجام گردد همچنین نیروهای خدمات شهر باید از آمادگی بیشتری برخوردار باشند، اما در این بخش نیز دستگاه ها و ماشین آلات برف روبی و نمک پاشی به یقین درگیر بار ترافیکی موجود در خیابان ها شده و خدمات رسانی زمان بر می گردد.

کاظمینی در روبروه با تشریح وضعیت میدان آزادگان، گفت: در محدوده پل آزادگان حدود 500 تاکسی وارد و خارج می شوند زیرا چندین ایستگاه برای مناطق مختلف وجود دارد و از این تعداد بیش از 300 تاکسی باید در جهت فلکه اول تا پل آزادگان فعالیت نمایند.

وی با اشاره به اینکه امکانات حمل ونقل عمومی به طورکلی در شهر بکار گرفته شده است، گفت: در محدوده انتهاه شهید سلطانی با ازدحام مسافر روبه رو بودیم که ناوگان اتوبوسرانی برای سرویس دهی و خدمات رسانی به همشهریان با تمام ظرفیت حضورداشته است.

در انتها باید گفت؛ توضیحات مسئولان شهری برای شهروندانی که مجبور هستند در دمای زیر صفر درجه منتظر تاکسی هایی باشند که آب رفته اند، قانع نماینده نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 210

به "تاکسی های کرج در روزهای برفی آب می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی های کرج در روزهای برفی آب می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید