بروز مشکل برای باتری تسلا مدل 3 در حین پارک

به گزارش مجله دور زمین، رسم بر این است که خودروسازان بزرگ، محصولات خود را برای تست و آنالیز بلندمدت در اختیار رسانه های مطرح قرار می دهند. کارانددرایور نیز وب سایت مطرحی در بین رسانه های خودرویی محسوب می گردد که پیروز شد خودرو تسلا مدل 3 را برای یک تست بلندمدت تحت اختیار داشته باشد. اما تست و آنالیز بلند مدت تسلا مدل 3 برای این سایت چندان پیروزیت آمیز پیش نرفت. عکاس کارانددرایور با این خودرو برای تعطیلات کریسمس به منزل والدینش رفت. هنگامی که این خودرو جلو منزل پارک شده بود، برنامه کاربردی تسلا به او هشداری داد. هشدار به این مضمون بود:خودرو شما با مشکل روبرو شده و دیگر قادر به رانندگی با آن نیستید. این برنامه بر روی گوشی مالکان تسلا نصب می گردد و به آن ها برای کنترل خودرو خود یاری می نماید.

بروز مشکل برای باتری تسلا مدل 3 در حین پارک

مشکل غیرقابل پیش بینی، خدمات پس از فروش فوق العاده!

چنین اتفاقی تا به امروز سابقه نداشته است. خودروهای پارک شده هیچ گاه دچار اشکال و ایراد نشده بودند. به وجود آمدن چنین مسئله ای برای تسلا مدل 3 بسیار تعجب آور است. این خودرو حدود 58 هزار دلار قیمت دارد و همیشه تسلا در خصوص وجود ویژگی های نوآورانه در محصولات خود تبلیغات نموده است. خودرو مذکور در زمان ایجاد مشکل حدود 8500 کیلومتر کار نموده بود و نسبتا صفرکیلومتر محسوب می شد. البته سیستم خدمات پس از فروش تسلا واکنش بسیار سریعی دارد. یدک کش تسلا در روز کریسمس در کمتر از نیم ساعت به محل حادثه رسید و خودرو مذکور را تا نزدیک ترین نمایندگی حمل کرد.

خدمات پس از فروش فوق العاده تسلا به همین جا ختم نمی گردد. بعد از حمل خودرو به نمایندگی، تسلا با عکاس کارانددرایور تماس گرفته و به او استفاده از خودرو اجاره ای اوبر با 100 دلار اعتبار را پیشنهاد نموده است. این خودرو تا زمانی که تسلا مذکور تعمیر گردد در اختیار مشتری زیان دیده خواهد بود. مطابق اعلام تسلا، خودرو آسیب دیده تا روز سوم ژانویه به مشتری تحویل داده می گردد.

مشکل تسلا مدل 3 پس از دو روز شناسایی شد

اما مشکل این تسلا مدل 3 چه بود؟ دو روز فعالیت مهندسان تسلا بر روی این خودرو معین کرد مشکل اصلی این خودرو، جدا شدن باتری بوده است. نمایندگی پس از شناسایی مشکل درخواست ارسال قطعات لازم برای تعمیرات را صادر کرد. باتری تسلا مذکور چند ساعت قبل از این اتفاق در ایستگاه شارژ 50 کیلوواتی پر شده بود. این توان یک سوم توان استاندارد مورد احتیاج برای شارژ باتری تسلا مدل 3 است. پس از این رویداد بود که پیغام هشدار آمیز مبنی بر عدم امکان رانندگی با خودرو برای مالک تسلا مدل 3 ارسال شد. این خودرو از ایستگاه شارژ تا نقطه توقف 16 کیلومتر طی نموده و سپس پارک شده بود.

منبع: CARANDDRIVER

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 845

به "بروز مشکل برای باتری تسلا مدل 3 در حین پارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروز مشکل برای باتری تسلا مدل 3 در حین پارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید