برج بازار؛ مرتفع ترین سازه بتنی شرق کشور احداث می گردد

به گزارش مجله دور زمین، پروژه عظیم 26 طبقه برج بازار در منطقه تجاری، گردشگری سپاد با 115 متر ارتفاع و زیربنای حدود 163 هزار مترمربع در حاشیه بلوار بهارستان با کاربری هایی مشتمل بر مسکونی ویژه، واحدهای مدرن اداری و بازار بزرگ سنتی در حال احداث است.

برج بازار؛ مرتفع ترین سازه بتنی شرق کشور احداث می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی بروشور a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

عملیات اجرایی پروژه برج بازار از ابتدای سال گذشته شروع شده و تا به امروز از پیشرفت قابل ملاحظهای برخوردار بوده است. مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد با اشاره به پیشرفت پروژه برج بازار گفت:

این پروژه به عنوان مرتفع ترین سازه بتنی شرق کشور طبق برنامه زمان بندی پیش می رود و در حال حاضر سقف نهم آن در حال تکمیل است.دکتر سیدمهدی درهمی اضافه کرد:اگر پروژه برج بازار را به دو قسمت بال راست و چپ تقسیم کنیم بال سمت چپ پروژه دارای کاربری اداری و بال سمت راست آن به صورت مسکونی ویژه پیش بینی شده است. همچنین بنای دور برج در چهار طبقه تجاری و سه طبقه پارکینگ، انبار و مجموعه ای با عنوان بازار بزرگ سنتی به شکلی مدرن و مجهز طراحی شده و در حال ساخت است.منبع: روابط عمومی سپادمنبع: کجارو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 847

به "برج بازار؛ مرتفع ترین سازه بتنی شرق کشور احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج بازار؛ مرتفع ترین سازه بتنی شرق کشور احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید