بازارچه صنایع دستی در سمنان برگزار می گردد

به گزارش مجله دور زمین، به گزارش سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سمنان، بازارچه صنایع دستی در سمنان برگزار می گردد.

بازارچه صنایع دستی در سمنان برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه تراکت سیاه و سفید از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گفته آرزو گلکار، این بازارچه از 20 مرداد ماه در کنار پارک 17 شهریور سمنان آغاز به کار می نماید و تا 31 شهریور ماه ادامه دارد. وی گفت:

علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 21 از این بازارچه دیدن نمایند.گلکار اضافه نمود:این بازارچه با هدف معرفی و فروش آثار تولیدی هنرمندان و معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی استان سمنان بر پا شده است.وی با اشاره به قرار داشتن استان سمنان در راستا زائران حرم امام رضا(ع) و عبور و اقامت مسافران و زائران به خصوص در ایام تعطیل سال در این استان، ابراز امیدواری کرد:با توجه به افزایش سفرهای تابستانی، از این بازارچه استقبال در خور توجهی گردد.وی اضافه نمود:این بازارچه در قالب 24 غرفه شامل سفال، سرامیک، بافته های داری (گلیم، گلیچ، جاجیم)، منبت، معرق، گوهر تراشی و ... برپا شده است.سفال، سرامیک، گلیم، قلمکار، منبت، معرق، نمد و دست بافته های سنتی از مهم ترین صنایع دستی استان سمنان است. منبع: میراث آریامنبع: کجارو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 848

به "بازارچه صنایع دستی در سمنان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارچه صنایع دستی در سمنان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید