امباپه: مسی بازی های من را دنبال می کرد

به گزارش مجله دور زمین، کیلیان امباپه امروز از سوی فرانس فوتبال به عنوان بازیکن سال فرانسه انتخاب شد و بعد از آن مصاحبه جالبی انجام داد.

امباپه: مسی بازی های من را دنبال می کرد

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هر ساله نشریه فرانس فوتبال بهترین بازیکن سال فوتبال فرانسه را انتخاب می نماید؛ سال جاری نیز مطابق هر سال این اتفاق رخ داد و این نشریه ستاره پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه را به عنوان بازیکن سال این کشور انتخاب کرد.

امباپه فصل درخشانی در پی اس جی داشت و با 34 گل زده تا روزهای پایانی رقیب جدی لیونل مسی برای تصاحب کفش طلا بود ولی در نهایت قافیه را باخت. علت اصلی، نیمکت نشینی های عجیب او در مقطع پایانی فصل از سوی توماس توخل بود که او را از کورس عقب نگاه داشت. چند بازی انتهای فصل هم کمکی به وی نکردند.

ستاره فرانسوی فصل جاری نیز به درخشش ادامه داده و در 21 سالگی یکی از 5 بازیکن برتر دنیای فوتبال است.

در فصل گذشته اما کیلیان امباپه برای تصاحب کفش طلا رقابت تنگاتنگی با فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا یعنی لیونل مسی داشت اما در نهایت این مسی بود که ششمین کفش طلای خود را کسب کرد. امباپه پس از انتخاب به عنوان بازیکن سال فوتبال فرانسه در این باره گفت: من برای کسب کفش طلا کوشش کردم اما در این بین بازیکنی به نام مسی حضور داشت. من دو گل می زدم، او سه گل می زد. من سه گل می زدم، او چهار گل می زد. با این وجود من با عثمان دمبله صحبت می کردم و او به من می گفت که مسی بازی هایم را دنبال می نماید.

عثمان می گفت که مسی به دقت من را تحت نظر داشت و بازی هایم را تماشا می کرد که ببیند گل می زنم یا خیر. این واقعا برای من یک افتخار است و احساس غرور می کنم که ستاره ای چون مسی به من و بازی هایم توجه داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 797

به "امباپه: مسی بازی های من را دنبال می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: مسی بازی های من را دنبال می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید