آشنایی با مراکز خرید پوکت

به گزارش مجله دور زمین، پوکت یک بهشت است ! این جزیره دارای فرصت های زیادی برای خرید است . از بازارهای شلوغ مواد غذایی در روستاها ، بازار شبانه پر سر و صدا ، بازارهای خیابانی و مغازه های محلی همگی نقش به سزایی در جذب خریداران دارد . صنایع دستی سنتی ، لباس های زیبا ، جواهرات ، عتیقه جات ، لوازم خانگی و … در هر بازاری در پوکت یافت می شوند . در اینجا به معرفی مهمترین مراکز خرید پوکت پرداخته ایم .

آشنایی با مراکز خرید پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

معرفی مراکز خرید پوکت

پوکت دارای مراکز خرید زیادی است . Tesco Lotus اولین مرکز خرید بزرگ در پوکت بود که در سال 1998 ساخته شده است . با وجود مراکز بزرگ مدرن ، بازارهای سنتی هنوز هم محبوییت خود را دارند .

در پوکت مردم تمایل دارند که مغازه هایشان را گروه بندی نمایند . اگر شما به دنبال وسیله خاصی باشید ، چندین مغازه در کنار هم یا یک خیابان مخصوص فروش یک چیز خاص وجود دارد .

فروشگاه های محلی در پوکت طرفدارای بسیاری دارند . در این فروشگاه ها به مناسب های مختلف تخفیفاتی ارائه می گردد . در خاتمه فصل های تابستان و یا زمستان تا 30 درصد تخفیف اجناس برند را خواهید دید که این فرصت بی نظیری برای گردشگران می باشد .

بازارهای سنتی از مهمترین مراکز خرید تایلند هستند . بازارهای شبانه و بازارهای شناور از محبوب ترین ها هستند . در بازار شبانه انواع لبای ، سوغاتی ، ساعت و انواع زیورآلات به فروش می رسد . بازار شناور نیز مخصوص فروش مواد غذایی ، میوه و سبزیجات می باشد .

منبع: لذت سفر
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 288

به "آشنایی با مراکز خرید پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید