راهنمای سفر به هاوایی ، سفری در دل جاذبه هایی بی مثال

به گزارش مجله دور زمین، هاوایی یک مقصد گردشگری رویایی با چندین جزیره است که چیزهای بسیار زیادی برای سرگرم شدنتان در آن وجود دارد. با اقامت در هاوایی فعالیت های جالبی برای انجام دادن، مناظر طبیعی متنوع و شگفت انگیز برای دیدن و یک فرهنگ غنی و منحصر به فرد برای کسب یک تجربه جدید پیش رویتان خواهد بود. راه های بسیار جالب و هیجان انگیزی برای پر کردن روزهای سفرتان به این مقصد رویایی وجود دارد. بهتر است جاذبه های گردشگری هاوایی را دسته بندی نموده تا بتوانید بیشترین استفاده را از زمان سفر خود ببرید. اگر قرار است به هاوایی سفر کنید، این مطلب که راهنمای سفر به هاوایی و نکات جالب و هیجان انگیز در خصوص آن است، می تواند برایتان مفید باشد.

راهنمای سفر به هاوایی ، سفری در دل جاذبه هایی بی مثال

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید

راهنمای سفر به هاوایی: خیره شدن به ستارگان در مائوناکیا

مائونا کیا Mauna Kea مکانی است که بزرگترین تلسکوپ های جهان را در خود جای داده و نباید فرصت بازدید از آن را از دست بدهید. از بالای بزرگترین آتشفشان ایالات متحده آمریکا که در این مکان قرار گرفته است، می توانید نگاهی به فضای خارق العاده اطراف بیندازید. کسانی که اقامت در هاوایی را انتخاب نموده اند، علاوه بر تجربه تکنولوژی تاثیرگذار و تماشای غروب بی نقص آفتاب می توانند از مرکز اطلاعات که در آن تماشای ستارگان شب از طریق تلسکوپ ها انجام می گیرد بازدید نمایند؛ یک فیلم مستند تماشا نمایند و از ستاره شناسان حرفه ای که آماده انتقال اطلاعات و تجربیات خود به بازدیدنمایندگان هستند، بیاموزند.

جاذبه های گردشگری در هاوایی: شرکت در لوآئو

حرکات موزون لوآئو برای دهه ها، گردشگران را از سرتاسر جهان به این منطقه جذب نموده است. در واقع، دیدن این پایکوبی ها یکی از مشهورترین بخش های فرهنگ است که می توانید با اقامت در هاوایی آن را از نزدیک لمس کنید. لوآئو که یک رخداد فرهنگی و سرگرم نماینده به شمار می رود، به بازدیدنمایندگان این امکان را می دهد تا سنت های مردم بومی هاوایی را از نزدیک لمس نمایند. در حین اینکه این حرکات موزون و پایکوبیندگان آتش را که درحال اجرای رسوم فرهنگی خود هستند تماشا می کنید، از خوردن غذای اصیل هاوایی لذت ببرید و تماشای اقیانوس و چشم انداز درختان نخل اطراف خود را نیز از دست ندهید.

راهنمای سفر به هاوایی: یادگیری موج سواری

هاوایی به عنوان جایی با شرایط ایده آل برای موج سواری شناخته می گردد و با فرهنگ قوی موج سواری که در این منطقه وجود دارد موج سواران سراسر جهان را به خود جذب می نماید. آن ها حتی شده برای چند روز اقامت در هاوایی را انتخاب می نمایند تا بتوانند موج سواری در این منطقه را تجربه نمایند. برای بیشتر گردشگران وسوسه آمیز است که تنی به آب بزنند و موج سواری را تجربه نمایند تا بدانند، چرا این ورزش اینچنین محبوب و هیجان انگیز است. اگر از آن دسته هستید که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید، نگران نباشید زیرا شرکت ها و موسسه هایی در سرتاسر جزایر هاوایی وجود دارند که می توانند موج سواری را به شما آموزش دهند و به شما یاری نمایند با اعتماد به نفس بیشتری به میان موج ها بروید.

جاذبه های گردشگری هاوایی: تجربه غواصی

در امتداد سواحل هاوایی، پادشاهی زیر آبی زیبا و درخشانی یافت می گردد؛ از لاکپشت های غول پیکر تا ماهی های رنگارنگ و مرجان های زیبا، چیزهای بسیار زیادی در این پادشاهی برای دیدن و تجربه کردن وجود دارد. شما هم می توانید به تنهایی و آزادانه لباس غواصی بپوشید و به زیر آب بروید و هم می توانید از شرکت ها و موسسه های خوبی که در جزایر هاوایی وجود دارند و بازدیدنمایندگان را به نقاط دورافتاده تر و بکرتر و بسیار جالب تر دریا می برند یاری بخواهید. توصیه ما به شما این است که اگر برای مدت زیادی اقامت در هاوایی را تجربه نمی کنید از تور استفاده نموده تا بتوانید جاذبه های بیشتری ببینید.

راهنمای سفر به هاوایی: بازدید از پارک ملی آتشفشان های هاوایی

پارک ملی آتشفشان های هاوایی Hawaii Volcanoes National Park یکی از دو پارک ملی در این منطقه به شمار می رود و نسبت به پنجاه پارک ملی دیگر در آمریکا آنچنان منحصر به فرد است که باعث شده یکی از پر عکس ترین نقاط این منطقه محسوب گردد. شما می توانید در این پارک و درواقع در راستا ویژه کوهپیمایی به کوهنوردی و تپه نوردی مشغول شوید، در اطراف آتشفشان به گشت و گذار بپردازید و بخاری را که مستقیما از داخل زمین به بیرون می آید؛ تماشا کنید. اگر در زمان مناسب برای بازدید از این پارک رفته باشید، می توانید مواد مذاب یکی از آتشفشان های فعال را در حال ریخته شدن به دریا ببینید. یکی از هیجان انگیزترین و جالب ترین روش های تماشای این پارک، استفاده از هلیکوپتر است که معمولا از کونا Kona به هوا بر می خیزد.

جاذبه های گردشگری هاوایی: تماشای نهنگ ها

نهنگ ها یکی از باشکوه ترین موجودات دریا هستند و اگر به هاوایی سفر کنید می توانید آن ها را در محیط زیست طبیعی از نزدیک ببینید. در تور مخصوص تماشای نهنگ ها شرکت کنید و برای جستجوی آن ها به دریا بروید. نهنگ های گوژپشت اقیانوس آرام شمالی یا آنطور که مردم هاوایی از آن ها نام می برند، نهنگ های گوژپشت هاوایی هر زمستان به این جزایر می آیند تا فراوری مثل نمایند. تک تک نهنگ های گوژپشتی که در آب های این منطقه می بینید در همین منطقه زاده شده اند؛ به همین علت است که آن ها را با عنوان نهنگ های گوژپشت هاوایی می شناسند. به این موجودات خارق العاده که در اعماق دریا زیست می نمایند نزدیک شوید؛ نهنگ ها در جوانی بسیار کنجکاو هستند، معمولا نزدیک قایق شما می آیند تا ببینید چه هستید. این کار آن ها باعث به وجود آمدن یک فرصت ایده آل و استثنایی برای تماشای این پستانداران غول پیکر می گردد.

راهنمای سفر به هاوایی: بازدید از پرل هاربر

علاقمندان به تاریخ عاشق بازدید خود از این مکان مهم در هاوایی خواهند شد. از بناها و نقاط یادبود دیدن کنید؛ در خصوص نقش این بندر در جنگ بیشتر بدانید و به کلکسیون لوازم جنگی در این مکان نگاهی بیاندازید. در مرکز بازدیدنمایندگان پرل هاربر می توانید یونیفرم ها و بقایای جنگ را ببینید. موزه آن به جنگ جهانی دوم می پردازد و حمله مشهور به پرل هاربر را پوشش می دهد. برای اینکه در زمان خود صرفه جویی کنید، بهتر است بلیط بازدید از این مکان را پیشاپیش رزرو نمایید.

جاذبه های گردشگری هاوایی: شنا با سفره ماهی دیو

در یک تور ویژه شرکت کنید و این موجودات افسون نماینده را از نزدیک ببینید. وقتی سفره ماهی دیو را در آب دیدید، وارد آب شوید و با این ماهی زیبا شنا کنید. سفره ماهی برخلاف لقمه ماهی بسیار آرام و مهربان است و دندان، نیش یا خار ندارد. این جانور بزرگ و زیبا واقعا خارق العاده است. عرض باله های این ماهی جالب به 4.5 متر می رسد. سفره ماهی ها کاملا بی آزار و ایمن هستند، بنابراین حتما شنا کردن و دیدار از نزدیک با آن ها را در سفر به هاوایی تجربه کنید.

راهنمای سفر به هاوایی: شرکت در تور کاشت قهوه

هاوایی با آب و هوای ایده آل و خاک غنی، یک مکان عالی برای کاشت قهوه به شمار می رود. این تجربه یکی از آموزشی ترین کارهایی است که می توانید در هاوایی انجام دهید؛ حتما در یک تور ویژه کاشت قهوه شرکت کنید تا در خصوص پروسه آن بیشتر بدانید، چند نمونه قهوه بچشید و ببینید کاشت قهوه دقیقا چگونه صورت می گیرد. مزارع زیبای قهوه را از نزدیک تماشا کنید و در خصوص نحوه دقیق و بسیار پرجزئیات برداشت قهوه از کشاورزان بیاموزید. سپس به آسیاب های قهوه بروید تا متوجه شوید دانه های قهوه چطور بار آورده می شوند. سپس یک فنجان قهوه تازه بنوشید تا بوی فوق العاده و طعم عالی آن را تجربه کنید و متوجه تفاوت بی اندازه آن با سایر انواع قهوه در نقاط دیگر جهان بشوید.

جاذبه های گردشگری هاوایی: تجربه سواری بر قایق بادبانی

هاوایی با صدها کیلومتر خطوط ساحلی، فرصت های متعددی را برای تجربه سواری بر قایق بادبانی در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می دهند. یک قایق بادبانی کرایه کنید و یک روز کامل را بر روی آب بگذرانید تا بتوانید زیبایی این جزایر را از زاویه ای دیگر ببینید و مورد ستایش قرار دهید. برای دریافت بهترین عکس ها و فیلم ها، زمان حرکت خود را در هنگام غروب قرار دهید، چرا که در این زمان جزایر در عالی ترین شکل خود هستند و می توانید بهترین و ایده آل ترین عکس ها و فیلم ها را از خودتان ثبت نمایید.

منبع: همگردی
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 767

به "راهنمای سفر به هاوایی ، سفری در دل جاذبه هایی بی مثال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به هاوایی ، سفری در دل جاذبه هایی بی مثال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید