8 مورد از تفریحات هیجان انگیز تایلند

به گزارش مجله دور زمین، تفریحات هیجان انگیز در تایلند

تفریحات هیجان انگیز در تایلند به یک یا دو مورد ختم نمی شوند و به هر منطقه از این کشور سفر کنید می توانید از تفریحاتی خاص و منحصر به فرد مانند سقوط آزاد، زیپلاین، غارنوردی و قایق سواری لذت ببرید. این نکته را نباید فراموش کنید که قبل از انجام هر کدام از تفریحات عنوان شده آموزش های لازم به شما توسط مربیان با تجربه داده خواهد شد و دیگر هیچ گونه نگرانی در رابطه با مسائل احتمالی وجود نخواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا با چند مورد از بهترین تفریحات تایلند آشنا شوید.

8 مورد از تفریحات هیجان انگیز تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

سفر کردن برای هر کسی معنا و مفهوم تعیینی دارد به طوری که بعضی برای سپری کردن اوقات فراغت در کنار خانواده مکانی را برای تفریح انتخاب می نمایند و بعضی نیز به دنبال تفریحات هیجان انگیز و خاص در طول سفر می گردند. در مطلب امروز سایت خبرنگاران بر آن است که بعضی از تفریحات هیجان انگیز در تایلند را برای شما عزیزان معرفی کند تا در تور تایلند بتوانید از آن ها لذت برده و آدرنالین خون خود را بالا ببرید. در کشور تایلند تعداد تفریحات خاص و هیجان آور کم نیست، به هر منطقه ای از این کشور سفر کنید شاهد افرادی خواهید بود که مشغول سپری کردن اوقات فراغت خود هستند.

از جالب ترین تفریحات هیجان انگیز کشور تایلند می توان به سقوط آزاد، قایق سواری، زیپلاین، غارنوردی، غواصی، آبشار نوردی، جنگل نوردی، دوچرخه سواری و چندین مورد دیگر اشاره نمود. هر کدام از تفریحات عنوان شده از حال و هوای خاصی برخوردارند به طوری که با قرار دریافت در شرایط آن ها آدرنالین خونتان افزایش خواهد یافت. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که سفر به تایلند را برای انجام تفریحات هیجان انگیز انتخاب کرده اید توصیه می کنیم تا سرانجام با ما همراه باشید تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

زیپلاین

در سفر به کشور تایلند بعضی از افراد به دنبال هیجان در میان شاخ و برگ درختان جنگل های متعدد این کشور می گردند بنابراین برای آنها زیپلاین یکی از تفریحات خاص و هیجان انگیز شناخته می گردد که می توانند سوار بر آن از لذت حضور در میان درختان و شاخ و برگ آن ها بهره مند شوند. نکته مهم در رابطه با این تفریح در کشور تایلند این است که به هر کدام از شهرهای این کشور سفر کنید می توانید زیپلاین های مختلف را مشاهده کنید.

به عنوان مثال می توان به شهرهای بانکوک و پوکت اشاره نمود. در شهر پوکت نیز می توانید طولانی ترین راستا را در 16 زیپلاین مشاهده نمایید و با انجام این تفریح لذت کافی از آن را ببرید. یادآور شویم که در جنگل chiang mai نیز می توان از این نوع تفریحات هیجان انگیز در تایلند برخوردار شد. زیپلاین تفریحی است که در طول آن هیجان خاصی را فرد احساس خواهد نمود بنابراین اگر اهل این نوع از تفریحات جذاب در این کشور نیستید توصیه می کنیم تفریح دیگری همچون غارنوردی، جنگل و آبشار نوردی را برای افزایش آدرنالین خون خود انتخاب نمایید.

سقوط آزاد

از تفریحات هیجان انگیز در تایلند که از هواداران خاص خود برخوردار است سقوط آزاد در مناطق مختلف شهر های پاتایا و بانکوک می باشد. نکته مهم اینجاست که بسیاری از افراد که این ورزش را برای تفریح در این کشور انتخاب می نمایند قبل از هرگونه اقدامی توسط مربیان با تجربه آموزش داده می شوند. از قلم نیاندازید که در طول سقوط آزاد نیز فردی با تجربه و ماهر همراه شما خواهد بود تا هیچ گونه آسیبی به شما وارد نگردد.

اگر اهل سقوط آزاد هستید و این تفریح را در کشور تایلند برای سپری کردن اوقات فراغت خود انتخاب کرده اید می توانید با یک فرد با تجربه که نقش مربی شما را ایفا می نماید از ارتفاع چند فوتی در مناطق گفته شده سقوط کرده و دستان خود را رها کرده و از منابعی که در اطرافتان هست لذت کافی ببرید. سقوط آزاد یکی از تفریحات مهیج در کشور تایلند شناخته می گردد و ترس و هیجان خاصی به همراه دارد بنابراین اگر اهل ریسک هستید و تمایل دارید از این تفریح لذت ببرید آن را انتخاب نمایید.

قایق سواری با کایاک و قایق های بزرگ

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز در تایلند قایق سواری با استفاده از کایاک و همچنین قایق های بزرگ می باشد. بعضی از افراد ترجیح می دهند که در میان رودهای خروشان کشور تایلند سوار بر قایق های بزرگ و امن به تفریح و خوشگذرانی بپردازند. این افراد می توانند با استفاده از آموزش هایی که به آنها داده می گردد و با امکانات کامل به این تفریح بپردازند. نکته جالب این است که در شهر پوکت شاهد تفریحات متعددی هستید که یکی از آنها فیل سواری است بعد از این تفریح می توانید به سراغ قایق های بزرگ رفته و در میان رودهای خروشان این منطقه سفر خود را هیجان انگیز تر نمایید.

در کنار قایق سواری در این رودها می توانید از قایق سواری با استفاده از قایق های کایاک نیز لذت ببرید. تمامی این تفریحات در تورهای یک روزه و البته چند روزه انجام می گردد که از محبوب ترین آنها تورهای کوتاه مدت یک روزه می باشند. شما عزیزان با رزرو تور تایلند به وسیله پنل سیستم رزرواسیون خبرنگاران می توانید از هر کدام از تفریحات عنوان شده لذت ببرید.

غواصی از تفریحات هیجان انگیز در تایلند

بسیاری از افراد تمایل دارند شگفتی های زیر آب را مشاهده نمایند و این موضوع را یکی از تفریحات هیجان انگیز در تایلند بر می شمارند. برای این افراد خبر خوشی داریم چرا که غواصی یکی از تفریحات رایج در مناطق مختلف این کشور محسوب می گردد.

افراد با استفاده از آموزشهای لازم و اولیه که به آنها داده می گردد می توانند در تورهای یک روزه غواصی در کشور تایلند شرکت نمایند و از شگفتی و زیبایی های اعماق آب ها لذت ببرند. این نکته را از قلم نیاندازید که در کشور تایلند آب های شفاف بسیاری به چشم می خورند و این موضوع می تواند لذت غواصی را برای آن افرادی که به دنبال این تجربه هستند دو چندان کند. غواصی نیز تفریحی است هیجان انگیز و منحصر به فرد که آرامش خاصی را نیز به همراه دارد.

غارنوردی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که در میان صخره ها و سنگ های نادر و کمیاب کشور تایلند قدم گذاشته و شگفتی ها و عجایب این مناطق را به خوبی از نزدیک لمس نمایند. برای این افراد غارنوردی بهترین تفریح شناخته می گردد چرا که در کشور تایلند غارهای قدیمی و متعددی مشاهده می شوند. از زیباترین غارهای کشور تایلند می توان به pang mapha اشاره نمود که هر ساله توریست و گردشگران بسیاری را به خود می بیند.

با مراجعه به این غار که می بایست راستای طولانی را پیاده روی کنید می توانید تمام شگفتی های آن را از نزدیک مشاهده کنید. دیدن سنگ های بی نظیر و زیبا البته کمیاب در این غار می تواند نظر هر توریست و گردشگری را به خود جلب کند. برای این موضوع نیز تورهای یک روزه در نظر گرفته شده است که مسافران عزیز می توانند از شرایط برگزاری آن آگاه شوند.

آبشار نوردی

chiang mai نام منطقه ای است که در آن می توانید یکی از تفریحات هیجان انگیز در تایلند را تجربه کنید. آبشار نوردی یکی از تفریحاتی است که بسیاری از افراد برای انجام آن به کشور تایلند سفر می نمایند چرا که در این کشور آبشارهای متعدد با میزان ارتفاع تعیین وجود دارند که افراد می توانند با مشاهده آن ها سفری هیجان انگیز را تجربه نمایند.

نکته مهم در رابطه با تفریح آبشار نوردی در کشور تایلند شرایط سنی است که برای این تفریح در نظر گرفته شده است. اگر شما کمتر از 18 سال دارید نمی توانید به آبشار نوردی در این کشور بپردازید. در این تفریح هیجان انگیز با استفاده از طناب مسافران خود را از پایین به بالای آبشار می رسانند. در طول آبشار نوردی آموزش هایی به شما داده می گردد تا بدون هیچ گونه مسئله ای بتوانید از این تفریح خاص و هیجان انگیز لذت ببرید.

جنگل نوردی

تفریحات هیجان انگیز در تایلند برای هر کسی معنا و مفهوم خاصی دارند. بعضی زیپلاین را یکی از تفریحات خاص در این کشور بر می شمارند و بعضی نیز پیاده روی و جنگل نوردی را بهترین گزینه برای سپری کردن اوقات خود در این کشور می دانند. جنگل نوردی جزء تفریحاتی است که هر شخصی می تواند با خیال راحت آن را به انجام برساند چرا که به همراه شما لیدر و راهنمای مسلط به زبان انگلیسی وجود دارد که تمامی راه ها را به شما نشان خواهد داد و جای هیچ گونه نگرانی در رابطه با گم کردن راستا در طول جنگل وجود نخواهد داشت.

به همراه داشتن غذا و دیگر لوازم ضروری برای جنگل نوردی در این کشور از مهم ترین نکاتی است که در تور تایلند به آنها توجه شده است. نکته مهم دیگر این است که اغلب جنگل های کشور تایلند سرسبز و زیبا هستند و در هر روزی از سال با تور تایلند ارزان به این کشور سفر کنید می توانید به جنگل نوردی و پیاده روی در طبیعت بکر آن بپردازید.

دوچرخه سواری

شاید دوچرخه سواری جزء تفریحات خاص و هیجان انگیز محسوب نگردد اما اگر راستا آن کوهستان های پر پیچ و خم تایلند باشد می توان آن را یکی از مهیج ترین تفریحات در این کشور برشمرد. اگر اهل دوچرخه سواری هستید و در کنار آن هیجان راستا برایتان مهم است توصیه می کنیم در تور یک روزه تایلند جهت لذت بردن از این نوع تفریح حتماً شرکت نمایید.

منبع: دلتابان
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 353

به "8 مورد از تفریحات هیجان انگیز تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 مورد از تفریحات هیجان انگیز تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید