تور سنگاپور ارزان: گذری بر سنگاپور شهری مدرن با تنوعی از جاذبه های دیدنی

به گزارش مجله دور زمین، سنگاپور جزیره ای در جنوب شرقی آسیا یک مکان فوق العاده برای گذران تعطیلات با خبرنگاران است .

با ما تور سنگاپور خود را رزرو کنید و خود را در خط استوا و در میان تجار و مسافران نامتعارف پیدا کنید. پروازهای مقرون به صرفه و مناسب به سنگاپور در کنار هتل هایی با منظره ها فوق العاده ، لذت سفر را برای شما دوچندان خواهد نمود.

تور سنگاپور ارزان: گذری بر سنگاپور شهری مدرن با تنوعی از جاذبه های دیدنی

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

جاذبه های شهری سنگاپور

سنگاپور ترکیب گیرایی از حیات وحش و زیبایی های طبیعی است. اگر به این شهر رفتید مطمئن شوید که از باغ وحش سنگاپور که در میان یک جنگل انبوه واقع شده است تماشا کنید ، اگرچه خیلی به مرکز شهر نزدیک نیست ولی ارزش بازدید را دارد . متخصصان جانورشناسی در این باغ وحش به شما اجازه می دهند تا با حیوانات بیشمارآنها ارتباط برقرار کنید و برای یک تجربه جادویی می توانید صبحانه ای با یک اورانگوتان را رزرو کنید تا آغاز شدن روز این مخلوقات شگفت انگیز را از نزدیک ببینید .

اگر ترجیح می دهید حیات وحش را به گونه دیگری ببینید سافاری در شب را امتحان کنید . این اولین باغ وحش شبانه در جهانست .

شما سوار بر یک تراموا سفری از میان تماشای های عجیب و غریب بیرون از شهر سنگاپور دارید که حسی مانند سافاری با یک جیپ را القا می نماید . شما حیوانات را در زیستگاه طبیعی خود می بینید . سافاری شبانه راهی فوق العاده برای گذراندن یک بعد از ظهر پر هیجان است و می توانید داستان های متفاوتی به فکر بسپارید تا در زمان برگشت به خانه برای دوستان خود تعریف کنید .

در مرکز شهر می توانید از معبد دندان باستانی بودا و موزه آن تماشا کنید . این معبد بودایی با موزه ترکیب شده و برای یاد گرفتن آیین بودایی در داخل معماری سنتی سنگاپور ایده آل است و به محض اینکه آغاز به مزه کردن تاریخ شهر کنید ، خود را در موزه ملی سنگاپور پیدا می کنید ، جایی که، هر آنچه از سنگاپور دوست دارید بدانید را می توانید، پیدا کنید . البته اگر حس می کنید که به زمان حال وابستگی بیشتری دارید ، یک کشتی کروز در رودخانه سنگاپور به شما منظره ها خشکی در روز را نشان می دهد .

بعد از ظهرهای سنگاپور

گشت زدن در یکی از بزرگترین شهرهای جهان کار سختی به نظر نمی رسد . Waku Ghin به عنوان یکی از چشمگیر ترین رستوران های جهان شناخته می گردد و شما قادر به امتحان کردن غذاهای خوشمزه ای هستید، که به زیبا ترین شکل تزئین شده اند. این رستوران مقرون به صرفه نخواهد بود و اگر برنامه غذا خوردن در این رستوران را دارید مطمئن باشید که پول کافی به همراه دارید . البته مکان های بسیار دیگری برای غذا خوردن وجود دارند ، مثل رستوران Amarone که می توانید از ماهی های تازه یا خرچنگ آن امتحان کنید . ترکیب غذاهای ایتالیایی با غذاهای آسیایی جذابیت آنها را دو چندان می نماید .

برای لذت بردن از یک نوشیدنی یا دسر برای بعد از شام نمی توانید جایی پر زرق و برق تر از Loof پیدا کنید . برای جایی مقرون به صرفه تر می توانید سری به Kinki بزنید ، جایی که مردم بعد از بیرون آمدن از محل کار خود به اینجا می آیند و از نوشیدنی هایشان در میان خیابان های شهر لذت می برند .

منبع: الی گشت
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2208

به "تور سنگاپور ارزان: گذری بر سنگاپور شهری مدرن با تنوعی از جاذبه های دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: گذری بر سنگاپور شهری مدرن با تنوعی از جاذبه های دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید