کوله ات رو ببند؛ راهنمای خرید بازگشت به مدرسه

به گزارش مجله دور زمین، کم کم درحال نزدیک شدن به ماه مهر و آغاز مدرسه و دانشگاه هستیم. به همین مناسبت، خبرنگاران جشنواره بزرگ بازگشت به مدرسه را برگزار می نماید. در جشنواره بازگشت به مدرسه هزاران کالای مورد احتیاج دانش آموزان، دانشجویان و البته اساتید و معلمان عرضه می گردد.

کوله ات رو ببند؛ راهنمای خرید بازگشت به مدرسه

برای یاری به مشتریان خبرنگاران، تصمیم گرفتیم در خبرنگاران مگ، مجموعه ای از مقالات راهنمای خرید تحت عنوان کوله ات رو ببند! منتشر کنیم. این مقالات راهنمای خرید را نویسندگان تحریریه خبرنگاران مگ نوشته اند و سعی نموده اند از میان هزاران کالا، تعدادی محصول منتخب را برای گروه های مختلف محصلان و اساتید معرفی نمایند.

در این صفحه شاهد 10 مقاله راهنمای خرید برای گروه های مختلف، از دانشجوی ترم اولی گرفته تا دانش آموزان دبستانی و بچه های کنکوری هستیم. البته عاشقان تکنولوژی و دانشجویان خوابگاهی یا ساکن خانه های دانشجویی را از یاد نبرده ایم.

جشنواره بازگشت به مدرسه فقط برای محصلان نیست و کالاهای زیادی مختص معلم ها و اساتید وجود دارد. به همین دلیل یکی از مقالات راهنمای خرید به این گروه اختصاص داده شده است.

بنابراین چه بچه دبستانی دارید و چه دبیرستانی، دانشجو یا حتی استاد هستید، حتما سری به مقالات خرید این صفحه بزنید و سپس وارد جشنواره بزرگ فروشگاه اینترنتی خبرنگاران بشوید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 522

به "کوله ات رو ببند؛ راهنمای خرید بازگشت به مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوله ات رو ببند؛ راهنمای خرید بازگشت به مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید