پیکاپ سریع و باابهت!

به گزارش مجله دور زمین، فورد اقدام به ارتقای F-150 پلیس ریسپاندر در مدل سال 2021 نموده و از پیشرانه قوی تر و تنظیمات اتوماتیک سیستم چهار چرخ محرک برای جعبه انتقال آن استفاده نموده است.

پیکاپ سریع و باابهت!

به گزارش خبرنگاران، این خودروساز گفته است پیکاپ پلیس موردبحث هم اکنون حداکثر سرعت 197 کیلومتر در ساعتی دارد که بیشتر از حداکثر سرعت 161 کیلومتر در ساعتی مدل قبلی می باشد. این خودرو نه تنها سریع تر از قبل است بلکه به طور قابل توجهی شتاب بهتری دارد.

بر اساس تست های اخیر اداره پلیس لس آنجلس، F-150 پلیس ریسپاندر 2021 شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 5.4 ثانیه ای داشته که حداقل چهار دهم ثانیه بهتر از هر خودروی دیگر تست شده به وسیله این اداره می باشد. از نظر شتاب صفر تا 160 کیلومتر در ساعت هم این خودرو به 13.1 ثانیه زمان احتیاج دارد که هشت دهم ثانیه سریع تر از نزدیک ترین رقیب خود است.

تست های دیگر نشان داده اند این خودروی پلیس مسافت 400 متر را در 14.4 ثانیه طی می نماید که 1 ثانیه کامل سریع تر از مدل سال پیش است. اداره پلیس لس آنجلس بعلاوه حداکثر سرعت ادعایی F-150 پلیس ریسپاندر 2021 را تائید نموده است.

مدیر برند خودروهای پلیس فورد می گوید: شتاب گیری و سرعت یک خودرو جزو فاکتورهای اصلی یک خودروی پلیس در رسیدن به صحنه های اضطراری است. کم کردن حتی چند صدم ثانیه از زمان شتاب یک خودروی پلیس تفاوت زیادی ایجاد می نماید. فرقی نمی نماید که شرایط اضطراری ایجاد شده یک تصادف در بزرگراه باشد یا یک عمل خلاف قانون چراکه افسران پلیس می توانند با F-150 پلیس ریسپاندر 2021 سریعاً به محل برسند.

همه این عملنمودهای قابل تحسین به لطف پیشرانه 3.5 لیتری توئین توربویی ایجاد شده اند که قدرت 400 اسب بخاری و گشتاور 678 نیوتون متری فراوری می نماید. این نیروگاه آهنین با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک همکاری می نماید. خودروی موردبحث بعلاوه از پکیج آفرود FX4 هم سود می برد.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1871

به "پیکاپ سریع و باابهت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکاپ سریع و باابهت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید