همه چیز درباره کارت گردشگری دبی

به گزارش مجله دور زمین، کارت گردشگری دبی

یکی از خدماتی که دولت های شهرهای توریستی به مسافران خود ارائه می دهد، کارت های گردشگری است. با استفاده از این کارت ها مسافران می توانند هزینه های مربوط به سفر در مقصد را تا حدی کاهش دهند. دبی جز شهرهایی است که با ارائه کارت های گردشگری متنوع این امکان را به مسافران خود می دهد تا آن ها بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی چشم گیری را به وجود بیاورند. ما در این مطلب قصد داریم تا درباره کارت گردشگری دبی که در 3 نوع به مسافران ارائه می گردد و هر کدام دارای شرایط مخصوص به خودشان هستند، صحبت کنیم. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا درباره کارت گردشگری دبی مزایا و شرایطی که دارد اطلاعات لازم را داشته باشید.

همه چیز درباره کارت گردشگری دبی

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

با توجه به آنچه که در بالا گفتیم کارت گردشگری دبی در دو نوع Dubai Flexi Attractions Pass، Dubai All Inclusive Pass و Dubai Unlimited Attraction Pass در اختیار مسافرانی که به این شهر سفر می نمایند قرار می گیرد. این کارت بهترین خدمات گردشگری دبی را برای صرفه جویی در هزینه های بازدید از شاخص ترین جاذبه های گردشگری این شهر و همچنین استفاده از انواع تفریحاتی که در این شهر وجود دارد را برای مسافران فراهم می آورد.

با توجه به این که در سال های اخیر دبی تبدیل به یکی از زیباترین شهرها نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا شده است گردشگران زیادی هستند که در سراسر دنیا دبی را برای سفر خودشان انتخاب می نمایند. در این شهر به جرات می توان گفت که عظیم ترین پروژه های تفریحی و رفاهی اجرا شده است. کمتر گردشگری پیدا می گردد که به بازدید از این شهر رویایی و جاذبه های اعجاب انگیز آن راغب نباشد.

کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Pass

کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Passمی توانید تا 30 درصد تخفیف از سه تا پنج جاذبه این شهر دیدن کنید و این تخفیف شامل تفریحات جذاب و فراموش نشدنی این شهر هم می گردد. این کارت برای گردشگری یکی از بهترین گزینه های ممکن است که پیشنهاد می گردد آن را حتما تهیه کنید. زمانی که شما تور دبی را از آژانس های مسافرتی می خرید معمولا یک گشت شهری در آن برای شما در نظر گرفته شده است، اما در بقیه روزها خودتان باید دست به کار شوید و اقدام به گشت و گذار در این شهر بنمایید. این کارت به شما امکان این را می دهد که برنامه سفر خود را به صورت شخصی تنظیم کنید و دیدنی های دبی را طبق زمانبندی مدنظر خودتان ببینید و به این ترتیب، هزینه بازدید از جاذبه ها و در نهایت هزینه سفرتان را تا حدی کاهش دهید.

مزایای کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Pass

  • امکان بازدید از 3 تا 5 جاذبه یا تفریح به انتخاب خودتان با 30% تخفیف
  • یک دفترچه راهنمای رنگی حاوی اطلاعات مرتبط با جاذبه ها به همراه کارت
  • امکان استفاده از کارت برای بازدید از جاذبه ها یا استفاده از تفریحات مکان های اطراف دبی

تفریحات ممکن با کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Pass

علاوه بر امکان استفاده از کارت گردشگری دبی برای تفریح و سرگرمی می توانید از آن برای اعمال تخفیف در رستوران های این شهر هم بهره ببرید. ما در این قسمت نام بعضی از رستوران هایی که که می توانید با رفتن به آن ها از کارت گردشگری دبی بهره ببرید را نیز نام می بریم.

همچنین با استفاده از این کارت می توانید از خدمات رستوران های مطرح این شهر نیز بهره ببرید که نام آن ها به توضیح زیر است:

  • رستوران Asia in Wok Exotic Restaurant Express (25% تخفیف)

آدرس: Dubai Marina Dubai Marina Mall Sheikh Zayed Rd, Dubai, United Arab Emirates

  • رستوران Bay At Wakeel (15% تخفیف)

آدرس: Dubai - United Arab Emirates

  • رستوران Alto Mar (15% تخفیف)

آدرس: Jumeirah 1, Fishing Harbour - Dubai - United Arab Emirates

  • رستوان La Perle by Dragone (50% تخفیف)

آدرس: 260 Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

کارت گردشگری Dubai Unlimited Attraction Pass

با توجه به آنچه که در بالا گفته شد کارت دیگری دولت دوبی برای مسافران خود در نظر گرفته است که نام آن Dubai unlimited Attractions Pass است و با استفاده از آن امکان 50% تخفیف برای بازدید از جاذبه های دیدنی و همینطور دیگر خدمات ممکن فراهم است. استفاده از این کارت برخلاف کارت Dubai Flexi Attractions Pass هیچ محدودیتی ندارد و می توانید طی 5 روز متوالی به صورت نامحدود از آن بهره ببرید.

کارت گردشگری Dubai All Inclusive Pass

یکی دیگر از کارت گردشگری دبی که خدمات گردشگری بسیار مناسبی را برای مسافران فراهم می آورد کارت Dubai All Inclusive Pass است. این کارت یکی از بهترین کارت های گردشگری دبی است که می توانید آن را در پکیج های دو، سه، چهار، پنج و هفت روزه تهیه کنید و در سفرتان به این شهر با تور یا به صورت انفرادی، از 35 جاذبه یا فعالیت های تفریحی این شهر رویایی، رایگان و بدون هیچگونه محدویدتی بازدید یا بهره ببرید.

مزایا کارت گردشگری Dubai All Inclusive Pass

  • امکان استفاده نامحدود از کارت
  • عدم احتیاج به پرداخت پول در هنگام بازدید از جاذبه ها یا استفاده از تفریحات دبی
  • امکان استفاده از کارت به دو صورت دیجیتالی (به وسیله اپلیکیشن موبایل رایگان کارت) و چاپی
  • ارائه دفترچه راهنما به همراه کارت

تفریحات ممکن با کارت گردشگری Dubai All Inclusive Pass

خرید کارت های گردشگری دبی

  • کارت گردشگری دبی در نوع Dubai Flexi Attractions Pass با سه بلیط برای بزرگسالان 155.42 و برای بچه ها 141.78 دلار بوده و با 5 بلیط برای بزرگسالان 241.88 و برای بچه ها 220.26 دلار می باشد.
  • برای خرید کارت گردشگری دبی Dubai unlimited Attractions Pas هم قیمت کارت 5 روزه برای بزرگسالان 376.97 دلار و برای بچه ها 344.5 دلار است.
  • به منظور خرید کارت گردشگری دبی Dubai All Inclusive Pass قیمت های کارت 2 روزه برای بچه ها 319 دلار و برای بزرگسالان 239 دلار، کارت با اعتبار 3 روزه برای بچه ها 429 دلار و برای بزرگسالان 279 دلار، کارت با اعتبار 4 روزه برای بچه ها 529 دلار و برای بزرگسالان 309 دلار، کارت با اعتبار 5 روزه برای بچه ها 569 دلار و برای بزرگسالان 359 دلار و در آخر هم کارت با اعتبار 7 روز برای بچه ها 599 دلار و برای بچه ها 399 دلار است.

نکاتی درباره کارت های گردشگری دبی

  • توجه داشته باشید! از کارت گردشگری دبی در نوع Dubai Flexi Attractions Pass و Dubai unlimited Attractions Pass می بایست حداکثر تا 7 روز متوالی پس از این که صادر شد بهره ببرید؛ پس از گذشت این مدت روز این کارت غیر قابل استفاده می گردد.
  • مدت زمان استفاده از کارت Dubai All Inclusive Pass دو هفته پس از صدور کارت است.
  • کارت به دو صورت قابل استفاده است. هم می توانید به وسیله اپلیکیشن رایگان کارت از نسخه دیجیتالی آن روی گوشی بهره ببرید و هم می توانید از نسخه چاپی کارت و دفترچه راهنما بهره ببرید.
منبع: الی گشت
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 365

به "همه چیز درباره کارت گردشگری دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره کارت گردشگری دبی"

1 دیدگاه

سینا 10 آبان 1398

سلام هر کارت dubai all incloud pass چند نفر می توانند استفاده کنند؟

پاسخ به سینا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید