همه چیز درباره مرکز خرید میگروس در آنتالیا

به گزارش مجله دور زمین، این شهر پر بازدیدترین مقصد ترکیه بعد از استانبول است و پر است از جاذبه های دیدنی و مجذوب کننده. اما می دانید یکی از برترین جاذبه های این شهر چیست؟ مراکز خریدش! برای این که هم برای خرید یک مکان خوب را به شما معرفی نموده باشیم و هم یکی از مراکز خرید معروف آنتالیا را به شما معرفی نماییم، امروز می خواهیم تا مرکز خرید میگروس آنتالیا را برای شما آنالیز کنیم. این مرکز خرید پر است از نمایندگی برندهای مختلف و هر چه را که نیاز داشته باشید در خود جمع نموده است.

همه چیز درباره مرکز خرید میگروس در آنتالیا

این مرکز خرید را که به اسم میگروس 5 ام (5M Migros Shopping Center) هم می شناسند، تنها یک مرکز خرید ساده نیست و در آن مجموعه های تفریحی، تجاری و خوراکی محور زیادی است که بی شک می تواند بیشتر نیازهای تفریحی شما را در کنار خرید کردن رفع سازد. هنگامی که شما وارد مرکز خرید میگروس آنتالیا می شوید از همان ابتدا با حجمی عظیم از خدمات روبرو خواهید شد. این مرکزخرید در یک ساختمان بسیار عظیم قرار گرفته است که دارای 3 طبقه عظیم و مختلف است.

برای ورود به مرکز خرید میگروس آنتالیا، 3 ورودی مختلف پیش روی شما قرار گرفته است. یکی از این ورودی ها شما را به طبقه اصلی این مرکز خرید راهنمایی می نماید و دو ورودی دیگر پیش روی شما، هر دو به طبقه همکف این مجموعه باز می شوند. بعلاوه به خاطر داشت باشید که شما می توانید تا برای جا به جایی میان طبقات و رفت و آمد آسان تر در این مرکز خرید از 12 پله برقی و یا دو آسانسور موجود در این مجموعه بهره ببرید.

از همان ابتدا شما در این مرکز خرید با نام برندهای مختلف روبرو خواهید شد که بر عکس تصور عامه مبنی بر این که شما در روبروه با آن ها گیج خواهید شد، اتفاقا برعکس؛ قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت. مرکز خرید میگروس آنتالیا با دارا بودن 130 فروشگاه که مجموعه ای از برندهای بین المللی معروف و بعلاوه برندهای ترکیه ای است، ترکیب مناسبی برای دوستداران خرید کردن و بازارگردی به وجود آورده است.

شما باید در کنار تمام این خصویات این را هم اضافه کنید که این مرکز خرید عظیم دارای 23 رستوران، فست فود، فود کورت و کافه است تا نیازهای غذایی و شکم گردی شما را رفع سازند که از میانشان، برندهای غذایی بین المللی هم وجود دارند. با این که گفتنی ها از مرکز خرید میگروس زیاد است اما، در میان آن ها باید شما این را بدانید که در این مرکز خرید سالانه جشنواره های مختلفی برگزار می شود. بگذارید این گونه بگوییم که، این مرکز خرید میزبان رویدادها و جشنواره های مختلفی است که هم گردشگران و دنیاگرد هایی که به آن سفر نموده اند را به سمت خود جذب می نماید وهم گردشگرانی که در منطقه ها دیگر مستقر شده اند را به سوی خود می کشاند.

تفریحات موجود در مرکز خرید میگروس آنتالیا

فودکورت های میگروس | Migodores fodcorts

در فودکورت مرکز خرید میگروس آنتالیا 23 رستوران و کافه وجود دارد که همگی جوابگوی نیازهای شکم گردانه شما هستند. به طور مثال این کافه و رستوران ها عبارتند از: برگر کینگ در طبقه اول، اوستا دونر در طبقه اول، استار باکس در طبقه اول، پیدم در طبقه اول، مک دونالد در طبقه اول، مک دونالد آیس کریم در طبقه اول، کی اف سی در طبقه اول و بسیاری از شعبات رستوران ها و کافه ها.

سینما ماکسیموم | Cinemaximum

مرکز خرید میگروس آنتالیا همانند بیشتر مرکز خریدهای دیگری که در ترکیه وجود دارد، دارای یک پردیس سینمایی بسیار عظیم و مدرن به نام ماکسیموم است که در تمام طول سال در خود جدیدترین فیلم های ترکیه و دنیا را بر روی پرده می برد. این سینما درشهرهایی چون استانبول، آنتالیا و آنکارا هم شعبه دارد. سینما ماکسیموم دارای 8 سالن مختلف است و در طبقه اول قرار گرفته.

زمین بازی و شهربازی آکتورلند | Actorland Playground and Town Hall

این مرکز بازی و سرگزمی که در طبقه منفی 1 قرار گرفته است، پر است از انواع بازی های متناسب بچه ها که البته عظیمسالان زیادی را در آن خواهید یافت.

برندها و فروشگاه های موجود در مرکز خرید میگروس آنتالیا

بیایید تا طبقه بندی این فروشگاه ها را از نوع آن ها و این که چه کاربردی برای شما دارند شروع کنیم.

به طور مثال اگر می خواهید تا در این مرکز خرید، لوازم ارایشی و بهداشتی خریداری نمایید؛ 15 فروشگاه و مغازه مختلف در برابر شما قرار گرفته است. می توانید به فروشگاه فلورمار (Flormar) در طبقه همکف، ایور روشه (Yves Rocher) فرانسوی در طبقه اول، گلدن رز (GOLDEN ROSE) در طبقه همکف و منفی 1، فروشگاه مک (MAC) در طبقه اول و سفورا (Sephora) در طبقه اول و بسیاری دیگر از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی در طبقات دیگر سر بزنید.

برای خرید لباس و پوشاک چه برای بانوان و چه برای آقایان می توانید تا از 30 فروشگاه مختلف در این مجموعه خدمات دریافت کنید. بعضی از این برندها عبارتند از: لی وایز (Levis) در طبقه منفی 1، کوتون (KOTON) در طبقه همکف، کالینز (COLINS) در طبقه اول، منگو (MANGO) در طبقه اول، اویشو (OYSHO) در طبقه همکف، زارا (ZARA) در طبقه همکف و طبقه منفی 1، لاگوست (LACOST) در طبقه همکف و بسیاری از دیگر فروشگاه ها و برندهای دیگر اشاره نماییم.

برای خرید وسیله هایی همانند لوازم جانبی، اکسسوری ها و زیورآلاتی همانند: انواع کیف پول، کیف دستی، عینک، ساعت، کلاه و دیگر وسایل هم می توانید به 14 فروشگاهی که در این مرکز خرید دارای این محصولات هستند، سر بزنید. زیورآلات آتاسای (ATASAY) در طبقه اول، فروشگاه پاندورا (PANDORA) که برندی بسیار مجلل در زمینه زیورآلات است و در طبقه منفی 1 قرار گرفته است، اکسسورایز (Accessorize) که برندی معروف و ترکیه ای در طبقه همکف است، سواچ (Swatch) که نمایندگی ساعت های سوئیسی معروف است و در طبقه اول قرار گرفته و بسیاری از فروشگاه های دیگر، سر بزنید.

برای خرید کیف و کفش هم شما می توانید تا از حداقل 15 فروشگاهی که به صورت تخصصی تنها کیف و کفش می فروشند، استفاده نمایید. فروشگاه هایی همانند: فروشگاه کیفیدیس (KIFIDIS) در طبقه منفی 1، دسا (DESA) برند و مارک شناخته شده ترکی با محصولات کیف و کفش چرم در طبقه همکف، مارک سامسونیت (Samsonite) که یک برند معروف در زمینه کیف و چمدان: است در طبقه منفی 1، بامبی (BAMBİ) برندی ترکی در زمینه کفش که در طبقه اول قرار گرفته است، فروشگاه دریمود (DERİMOD) که یک برند ترک در زمینه کیف و کفش چرمی است در طبقه همکف و بسیاری از فروشگاه های دیگر مراجعه بفرمایید.

برای تهیه لوازم ورزشی هم شما می توانید تا به نمایندگی های برندهایی همانند؛ آدیداس (Adidas) در طبقه چهارم، فروشگاه نایکی (Nike) در طبقه چهارم، فروشگاه آندر آرمور (Under Armour) که برندی بسیار معروف و شناخته شده است در طبقه چهارم، به فروشگاه بوینر (BOYNER) در طبقه همکف و منفی 1 و به فروشگاه فنریوم (FENERIUM) در طبقه همکف مراجعه فرمایید.

اگر قصدتان از حضور در مرکز خرید میگروس آنتالیا خرید لوازم خانگی است هم می توانید به فروشگاه هایی مثل: مادام کوکو (Madame Coco) در طبقه اول این مرکز خرید، انگلیش هوم (English Home) که از جمله مارک ها و برندهای ترکی و معروف لوازم خانگی با طراحی انگلیسی است در طبقه منفی 1، فروشگاه کاراچا (KARACA) در طبقه اول، فروشگاه مودو (MUDO) در طبقه منفی 1، فروشگاه بوینر (BOYNER) در طبقه همکف و منفی 1، فروشگاه موموسو (Mumuso) در طبقه اول و فروشگاه برناردو (BERNARDO) در طبقه اول سر بزنید.

در مرکز خرید میگروس آنتالیا می توانید مغازه ها و فروشگاه های مختلف دیگری را پیدا کنید. هایپرمارکت 5ام میگروس (5M Migros hypermarket) در طبقه همکف این مرکز خرید که هایپرمارکتی بسیار معروف است و شما می توانید در آن انبوهی از مواد غذایی بسته بندی و تازه را خریداری نمایید، نمایندگی سامسونگ (Samsung) در طبقه اول، اسباب بازی تویز شاپ (Toyzzshop) که از معروف ترین برندها و مارک های اسباب بازی فروشی در ترکیه است در طبقه منفی 1، نمایندگی سیم کارت ترکسل (Turkcell) در طبقه اول، نمایندگی سیم کارت (Vodafone) در طبقه اول، خشکشویی درای سنتر (DRY CENTER)در طبقه منفی 1، فروشگاه تنباکو (TOBACCO SHOP) در طبقه اول و بسیاری از فروشگاه های دیگر سر بزنید.

آدرس و اطلاعات جانبی مرکز خرید میگروس آنتالیا

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 11 شب در نیمه اول یال و 10 شب در نیمه دوم سال فعالیت می نماید.

این مرکز خرید دارای پارکینگی با گنجایش 1300 جای پارک در خود دارد.

آدرس:

ترکیه، آنتالیا، بلوار آتاتورک، محله آراپسویو، پلاک 30

منبع: گردشبان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1911

به "همه چیز درباره مرکز خرید میگروس در آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره مرکز خرید میگروس در آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید