نکات سفر به دالیان در تور چین

به گزارش مجله دور زمین، درست مانند هر شهر دیگری در چین، در هر جایی که شما هستید یک مساله با جیب برها وجود دارد. بنابراین همواره مراقب وسائل خود باشید.

نکات سفر به دالیان در تور چین

یکی دیگر از توریست ها شکایت دارند که فروشندگان محلی معمولا ً قیمت هر چیزی را افزایش می دهند که برچسب قیمت ندارد. حتی ممکن است یک پارک تفریحی باشد که با یک محل محلی می روید. فروشنده فقط به محلی خواهد گفت که شما می توانید هزینه آن را بپردازید و درخواست پول بیشتری بکنید. بنابراین، همواره به خاطر داشته باشید که در چنین شرایطی به شدت چانه بزنید.

زمانی که با یک اتوبوس سفر می کنید و کرایه دقیق را ندارید، رسم آن بیشتر است و پول تعادل را از مسافری که بعد از شما سوار اتوبوس می شوند، بگیرید. به عبارت دیگر، شما فقط پول خود را از سایر مسافران جمع می کنید و با استفاده از یادداشت شما پول بیشتری به دست می آورید.

از سفر با تور چین حتما لذت خواهی برد.

به علاوه افراد سایز بالا باید اطمینان حاصل نمایند که تمام لباس های لازم را حمل می نمایند چون ممکن است زمان سختی برای پیدا کردن لباس داشته باشند. زنان نیز باید به خاطر داشته باشند که محصولات بهداشتی و فرسایش درونی را حمل نمایند، به خصوص tampons، پیدا کردن آن ها سخت است؛ و ممکن است دومی هم برای افراد سایز بالا در دسترس نباشد.

چینی ها همچنین از دستمال کاغذی در toilets استفاده نمی نمایند، بنابراین، مگر اینکه شما با روش های محلی زندگی خود سازگاری داشته باشید، باید بافت خود را حمل کنید.

در نهایت، همواره به یاد داشته باشید که کارت هایی را نگه دارید که آدرس مکان هایی که می خواهید به آن ها مراجعه کنید را داشته باشید در صورتی که راننده تاکسی انگلیسی صحبت نکند. این بخش آخر احتمالا ً مهم ترین نکته ای است که باید در هنگام سفر به محلی که به زبان محلی صحبت نمی کنید، در ذهن داشته باشید.

انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 242

به "نکات سفر به دالیان در تور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات سفر به دالیان در تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید