معرفی مونت سن میشل: نرماندی، فرانسه

به گزارش مجله دور زمین، این صومعه بندیکت قرون وسطی یکی از دیدنی ترین مناطق اروپا است. قدمت آن به قرن هشتم می رسد از سال 966، دوک های نرماندی و به دنبال آن پادشاهان فرانسوی، از توسعه یک صومعه عظیم بندیکتین در مونت سن میشل حمایت کردند. بناهای باستانی باشکوه در دوران قرون وسطی به آن افزوده شد. صومعه تبدیل به یک مرکز مشهور یادگیری شد.

معرفی مونت سن میشل: نرماندی، فرانسه

خبرنگاران - با وجود وضع وخیم کانال های بین المللی، تعداد زیادی زائر از آن بازدید کردند. با این حال، جهتهای شیب دار در پایه جزیره برای نگه داشتن نیروهای انگلیسی ساخته شده است. سایر ساختمان های خوب در امتداد خیابان روستای شیب دار بالا رفتند، اکنون به موزه ها، هتل ها، رستوران ها و بوتیک ها تبدیل شده اند تا گردشگران امروزی بتوانند از آن لذت ببرند.

مونت سن میشل تقریباً 2.5 میلیون میهمان در سال را پذیرایی می نماید. با این تعداد زیاد بازدید نمایندگان زیاد، مهم است که برنامه ریزی دقیق باشید. در اینجا مواردی وجود دارد که می بایست پیش از بازدید از مونت سن میشل بدانید تا سفر خود را یک خاطره به یاد ماندنی تبدیل کنید.

برای اقامت شبانه در منطقه برنامه ریزی کنید

اگرچه سفر یک روزه به مونت سن میشل از پاریس امکان پذیر است، اما این یک سفر طولانی است. درعوض، برنامه ریزی کنید که حداقل یک شب را در منطقه بگذرانید.

جزر و مد را دنبال کنید

جزر و مد کانال همواره در حال تغییر است، دائما در حال افزایش و ریزش در اطراف جزیره است. هر دو سناریو مزایای خود را دارند. در طول موج زیاد، مونت سن میشل سورئال به نظر می رسد. جزر و مد کم به همان اندازه جالب است و به بازدیدنمایندگان این امکان را می دهد تا در محیط اطراف آن قدم بزنند و آن را از یک نقطه دیدگاه متفاوت مشاهده نمایند.

برنامه ریزی برای راه رفتن و بالا رفتن از پله ها

صعود به مونت سن میشل قابل توجه است. جهت منتهی به بالا شیب دار، باریک و سنگفرش است. همچنین پله های لازم برای صعود وجود دارد. حتما یک جفت کفش مناسب برای راه رفتن بیاورید.

بازدید از مکان های اطراف

ورود به مونت سن میشل رایگان است و می توانید روز را صرف گذراندن در دهکده و دیدن منظره های اطراف آن کنید. با این حال، بسیاری از چیزها برای دیدن و انجام از جمله موزه ها، کلیساها و البته صومعه دیدنی و جذاب در بالای همه وجود دارد.

منابع : travel.usnews , theculturetrip

منبع: چمدان
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1192

به "معرفی مونت سن میشل: نرماندی، فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مونت سن میشل: نرماندی، فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید