تور ارزان استانبول: معرفی برترین هتل های 5 ستاره استانبول

به گزارش مجله دور زمین، برترین هتل های 5 ستاره استانبول | Best 5-Stars Hotels in Istanbul

حتما شنیده اید که استانبول شهری است که همه را شیفته خودش می نماید؛ خب این قضیه کاملا درست است. استانبول از آن دست مقصدهایی است که شما می توانید هیجان را در آن تجربه کنید، به تماشا آثار و بناهای تاریخی بروید، مساجد مختلفی را ببینید و هر تفریح دیگری که از یک مقصد سفر انتظار دارید را پیدا کنید. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید، هتلی است که قرار است در آن اقامت داشته باشید. از اینرو خبرنگاران در ادامه برای شما برترین هتل های 5 ستاره استانبول را معرف نموده است؛ با ما همراه باشید.

تور ارزان استانبول: معرفی برترین هتل های 5 ستاره استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

لیست هتل های معرفی شده

هتل هالیدی این شیشلی | هتل دیوان استانبول | هتل الیسیوم ام گالری | هتل رادیسون بلو شیشلی | هتل مرکور استانبول بومونتی

هتل گرند جواهر | هتل الیت ورلد استانبول | سی وی کی پارک بسفرس | هتل بیز جواهر | هتل هیلتون استانبول بومونتی

هتل هالیدی این شیشلی | Holiday Inn Şişli

این هتل در تکسیم قرار گرفته و امکانات گوناگونی از جمله حمام ترکی سنتی و اتاق هایی با دکوراسیون زیبا و کفپوش چوبی دارد. برای تفریح می توانید از استخر هتل استفاده کنید که هم برای بزرگسالان و هم بچه ها درست شده است. امکاناتی برای مهمانان دارای محدودیت جسمی در اینجا فراهم شده و اتاق های VIP و ماه عسل از جمله اتاق های خاص هتل هستند. آرایشگاه، سونا، باشگاه بدنسازی، تراس، کافی شاپ و رستوران و موارد زیاد دیگری در این هتل آماده شده تا شما از اقامتتان لذت ببرید.

هتل دیوان استانبول | Divan Istanbul

این هتل در مرکز استانبول و در نزدیکی تکسیم واقع شده است که با استخر سرپوشیده و دکوراسیون مدرنش شناخته می گردد. این هتل لوکس دارای حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، تجهیزات باربیکیو، تراس و … است که همگی برای تفریحات شما در نظر گرفته شده اند. سرویس های ترانسفر فرودگاهی و شهری به همراه اجاره ماشین و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات آن هستند.

هتل الیسیوم ام گالری | The Elysium Istanbul

یکی دیگر از برترین هتل های 5 ستاره استانبول الیسیوم است که در فاصله کمی از میدان تکسیم واقع شده است. اتاق های این هتل همگی عایق صدا هستند و تجهیزاتی از جمله تلویزیون، دستگاه پخش DVD، آشپزخانه کوچک و … در آن ها موجود است. تفریحات هتل شامل استخر، سونا، حمام سنتی، خدمات زیبایی، بلیط جاذبه ها و باشگاه بدنسازی می شوند و رستوران های هتل نیز همه نوع غذایی برای شما فراهم نموده است.

هتل رادیسون بلو شیشلی | Radisson Blu Sisli

این هتل در منطقه تجاری شهر استانبول و در فاصله کمی از مرکز خرید جواهر واقع شده است. شما می توانید در طول اقامتتان از یکی از استخرهای روباز و سرپوشیده هتل استفاده کنید و یا از دیگر امکاناتی مانند باشگاه بدنسازی، حمام سنتی، جکوزی، سونا و بلیط جاذبه ها استفاده کنید. رستوران هتل غذاهای ترکی و بین المللی خوشمزه ای را برایتان سرو خواهند کرد و خدماتی از قبیل پارکینگ، اجاره ماشین و بسته بندی ناهار نیز از دیگر مواردی است که برای این هتل می توان نام برد.

هتل مرکور استانبول بومونتی | Mercure Istanbul Bomonti

این هتل که در مرکز بومونتی و استانبول واقع شده، تراسی دوست داشتنی دارد که مشرف به شهر است و نمایی جالب از شهر را نشان می دهد. اتاق و سوئیت های این هتل همگی عایق صدا هستند و دکوراسیون مجذوب کننده آن ها به همراه لوازمی چون میز کار، یخچال کوچک، آب معدنی رایگان، دستگاه قهوه/چای ساز و … شما را به یک اقامت به یادماندنی دعوت خواهند کرد. این اقامتگاه با داشتن استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی و … عجیب نیست که در میان برترین هتل های 5 ستاره استانبول جای گرفته است.

هتل گرند جواهر | Grand Cevahir Hotel

این هتل 5 ستاره دارای دو استخر روباز و سرپوشیده به همراه یک باشگاه بدنسازی مجهز است و در نزدیکی مرکز خرید جواهر واقع شده است. اتاق های آن همگی بزرگ و جادار هستند و در آن ها فضای نشیمن، میز کار، لوازم بهداشتی-آرایشی و … هستند. شما می توانید از این هتل ماشین اجاره کنید و از پارکینگ رایگان آن هم استفاده کنید. رستوران های این هتل غذاهای بین المللی و بعلاوه ترکی بسیار خوش طعمی را برای شما سرو خواهد نمود.

هتل الیت ورلد استانبول | Elite World Istanbul Hotel

یکی دیگر از برترین هتل های 5 ستاره استانبول الیت ورلد است که در منطقه بیوگلو واقع شده است. شما می توانید در طول اقامتتان از باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، سونا، صبحانه بوفه باز و حمام سنتی هتل استفاده کنید. اتاق الیت ورلد دارای لوازم آرایشی-بهداشتی رایگان هستند و بعلاوه دیگر لوازمی مانند کتری برقی، لوازم بهداشتی-آرایشی، بالکن، نمای زیبایی از شهر و … دیده می گردد. خدمات زیبایی در آرایشگاه هتل انجام می گیرد و ترانسفر فرودگاهی نیز در این هتل موجود است.

سی وی کی پارک بسفرس | CVK Park Bosphorus

در نزدیکی میدان تکسیم می توانید در سی وی کی پارک اقامت داشته باشید که یکی از برترین هتل های 5 ستاره استانبول محسوب می گردد. این هتل در محله لوکسی واقع شده و آپارتمان و اتاق های مجللی با کلیه امکانات رفاهی برای شما تهیه نموده است. تفریحات و تفریح های گوناگونی در اینجا امکان پذیر است که از جمله آن ها می توان به باشگاه بدنسازی، استخر، کلاس های یوگا، خدمات زیبایی، حمام ترکی و … اشاره نمود.

هتل بیز جواهر | Biz Cevahir Hotel Istanbul

این هتل در منطقه گایره تپه استانبول واقع شده و از مرکز خرید استوریا تنها چند قدم فاصله دارد. برای شما در این هتل یک استخر سرپوشیده، حمام سنتی ترکی، باشگاه بدنسازی و سونا قرار داده شده تا حسابی سرگرم شوید. در اینجا بعلاوه حمل و نقل شهری به جاذبه ها امکان پذیر است. رستوران هتل غذاهای با کیفیتی هم به صورت بوفه باز و هم منویی سرو می نماید و اتاق ها نیز تمام امکانات رفاهی مورد احتیاج شما را در خود جای داده اند.

هتل هیلتون استانبول بومونتی | Hilton Istanbul Bomonti

به این هتل بزرگترین هتل استانبول می گویند، چراکه 829 اتاق دارد. هیلتون بومونتی برای مهمانانش استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا، حمام ترکی، رستوران هایی با غذاهای بی نظیر و استخر آب گرم فراهم نموده است. این هتل خدمات رفاهی بی نظیری نیز در خود جای داده است؛ فروشگاه های مختلف از جمله فروشگاه سوغاتی، اتاق های ماه عسل، آرایشگاه، امکاناتی برای مهمانان با محدودیت جسمی، اتاق های VIP، خدمات خشکشویی و … تنها بخشی از آن ها هستند که همگی باعث شده اند که این اقامتگاه در لیست برترین هتل های 5 ستاره استانبول جای گیرد.

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2182

به "تور ارزان استانبول: معرفی برترین هتل های 5 ستاره استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: معرفی برترین هتل های 5 ستاره استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید