معرفی بهترین مناطق دیدنی پرتغال؛ کشوری زیبا در بطن اروپا

به گزارش مجله دور زمین، مانند بسیاری از جنبه های دیگر سفر، سفر جاده ای در پرتغال ناشناخته مانده و کم لطفی زیادی به آن شده است. پیدا کردن جاده های زیبا با پیچ و تاب خوردن به دور ساحل های بکر، روستاهای کوچک سفید رنگ، تپه و کوه هایی با چشم اندازهای خیره کننده کار سختی در مناطق دیدنی پرتغال نیست. بهتر از همه این است که مسافت ها برای رسیدن به بهترین مکان های دیدنی پرتغال بسیار کوتاه بوده و غذای سالم در دسترس است. همین الان یک ماشین کرایه کنید و در یکی از این سفرها به بهترین مقاصد دیدنی پرتغال همراه ما باشید.

معرفی بهترین مناطق دیدنی پرتغال؛ کشوری زیبا در بطن اروپا

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بهترین جهت برای دست یابی به زیباترین ها

اگر قصد دارید برنامه یک سفر جاده ای در بین مناطق دیدنی پرتغال را بریزید، بهتر است آن را در بهترین جهت رانندگی جهان انجام دهید! جاده پزو د رگوا (Peso de Régua) تا پینیگون (Pinhão) به منظره خیره نماینده تاکستان های پایین دست نیز مشرف بوده و شما را به بهترین مقاصد دیدنی پرتغال می رساند. زمانیکه به پینیگون رسیدید، حتما از کاشی های آزولیژو (azulejo) در ایستگاه قطار قدیمی پینیگون دیدن نموده و چند بطری از نوشیدنی مشهور بندر را بردارید. اگر این رانندگی برایتان کافی نبود، جهت خود را در جاده 4 مایلی پر پیچ و خم به سمت بالا ادامه دهید تا به چشم انداز وسیع روستای کاسال د لاویوس (Casal de Loivos) که یکی از مناطق دیدنی پرتغال بوده، برسید.

گشت و گذار در الگاروه غربی

در حالیکه شهر ساحلی الگاروه با تورهای تابستانی و ساحل های شلوغ شناخته شده است، برای افرادی که یک ماشین کرایه نموده اند، جاذبه های بسیار بیشتری دارد. همانند بسیاری از سفرهای جاده ای در پرتغال، مسافت ها کوتاه هستند. سفر خود را از کابو د ساو ویسنته (Cabo de Sao Vicente)، در سرزمین متروکه جنوب غربی اروپا آغاز کنید. چیز زیادی آنجا نیست به جز صخره ها، یک فانوس دریایی و بادهای بی خاتمه. اگر قبل از سفر احتیاج به آذوقه داشتید، کافه خوشنام Last Sausage before America را به شما پیشنهاد می کنیم تا از آنجا مایحتاج سفر به بهترین مکان های دیدنی پرتغال را تامین کنید. از آنجا به وسیله جاده N268 به ساگریس (Sagres) بروید و چند ساعت از وقتتان را صرف دیدن بقایای بازمانده قلعه ساگریس (Fortaleza de Sagres) کنید. جاده N125 شما را به کلیسای سفید بر روی تپه ای در شهر کوچک ویلا د بیسپو (Vila de Bispo) می برد که با کاشی های آبی معروف پرتغالی نماکاری شده است. همچنین، اگر احساس کردید احتیاج دارید کمی قدم بزنید، در اطرافتان جهتهای پیاده روی زیادی را می توانید بیابید. برگردیم به ساحل. در ساحل سالیما (Salema) قدم بزنید و حتما قبل از اینکه به جاده N125 برگردید، به سمت لاگوس (Lagos) حرکت نموده و غذاهای دریایی رستوران های محلی را بچشید. تابلوها را در N124 و N266 دنبال نموده تا به مونچیکی (Monchique) برسید؛ یک شهر کوهستانی کوچک که به صنایع دستی، کیفیت مبلمان و سوسیس های خوش طعم معروف است. می توانید از مونچیکی تا فوآیا (Fóia) را در آخر پیاده روی کنید. ولی، در صورتیکه می خواهید واقعا ورزش کنید، از جاده N266-3 به فوآیا بروید.

لیسبون به تومر

در شمال لیسبون از جاده A8 به سمت اوبیدوس (Óbidos) حرکت کنید. در برج و باروهای شهر گشت و گذار نموده و حتما نوشیدنی کلاسیکش را امتحان کنید. اگر در جولای یا اوایل آگوست در اوبیدوس بودید، در بازارچه سالانه قرون وسطی شهر که پر از شاعران دوره گرد و شوالیه های مبارز است، شرکت کنید. پس از نیم ساعت سفر در جاده به صومعه الکوباکا می رسید. این صومعه در سال 1153 ساخته شده و قدیمیترین ساختمان گوتیک در پرتغال است. این مورد از بهترین مقاصد دیدنی پرتغال واقعا ارزش صرف نیم ساعت برای دیدن ستون های سرکش مرمری و قبرهای سلطنتی را دارد. از آنجا به سمت ساحل و شهر نظره (Nazaré)، شهر مشهور برای ماهیگیران و موج سواران بروید. موج سواری زمستانی ورزشی پرطرفدار است و هرساله موج سواران حرفه ای جهان را به این مورد از مناطق دیدنی پرتغال می کشاند. اگر در تابستان به آنجا رفتید، به ساحل سرپوشیده آن سری بزنید و در رستوران های دریایی مشرف به اقیانوس ناهارتان را صرف کنید. سفرتان را در تومر با خانه کنونتو کریستو (Convento de Cristo) تمام کنید. این مورد از بهترین مکان های دیدنی پرتغال در قرن 12 میلادی توسط شوالیه های معبد ساخته و در یونسکو ثبت شده است.

گشت و گذار در اطراف سائول میگوئل

احتیاجی نیست سفرتان را به سرزمین اصلی پرتغال خلاصه کنید. در وسط اقیانوس اطلس، جزیره سائول میگوئل، جاذبه های زیادی را ارائه می نماید و می تواند برخلاف اندازه کوچکش برنامه چند روز سفر شما را پر کند. شرکت های زیادی در آنجا اتومبیل های کوچک و اسکوترهای 125cc را کرایه می دهند. اگر با موتور سیکلت راحت هستید، کرایه موتور راهی سرگرم نماینده و ارزان است. ولی، اگر مطمئن نیستید یا با گروه های عظیم سفر می کنید، اتومبیل بهتر است. بیاد داشته باشد ماشین های کرایه ای در اروپا دارای دفترچه راهنما بوده و می توانید در صورت بروز مشکل به آن مراجعه کنید. بسیاری از مردم در شهر مرکزی پونتا دلگادا (Ponta Delgada) اقامت نموده و روزانه از بخش های مختلف جزیره دیدن می نمایند. برنامه ریزی منطقی این است که هر روز از یکی از بخش های غربی، مرکزی و شرقی دیدن نموده و یک روز را خالی بگذارید تا در صورت برخوردن به شرایط بد جوی از برنامه خود عقب نیفتید. هنگام سفر در سائو میگوئل موارد زیر را از جمله دیدن Lagoa das Sete Cidades (چمشه رنگارنگ آبگرم هفت شهر)، آب تنی در آبگرم های Ponta da Ferraria و خوردن cozida nas caldeira (خورشت گوشتی که در دریاچه های آتشفشانی اطراف پخته می گردد) در رستوران تونی در Furnas از دست ندهید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1143

به "معرفی بهترین مناطق دیدنی پرتغال؛ کشوری زیبا در بطن اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین مناطق دیدنی پرتغال؛ کشوری زیبا در بطن اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید