مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول Venezia Mega Outlet

به گزارش مجله دور زمین، در این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران به معرفی مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول خواهیم پرداخت . در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول Venezia Mega Outlet

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

مرکز خرید اوت لت ونیزیا از مهم ترین اوت لت های استانبول می باشد. این مرکز خرید، مجتمع تجاری مسکونی است که طراحی فوق العاده زیبایی مانند شهر ونیز ایتالیا دارد. عمارت بزرگ این مرکز خرید توجه همگان را به خود جلب می نماید. عموم مردم مرکز خرید ونیزیا را مانند یک شهرک بسیار جذاب می دانند. طبقات پایین این مرکز خرید، تجاری و طبقات بالاتر، همگی مسکونی هستنند. راهروهای طبقه همکف این مرکز خرید کاملا مانند کوچه های ونیز طراحی شده است.

به این مرکز خرید مگا اوتلت هم گفته می گردد که اشاره به مقیاس بزرگ آن و عرضه کالاها از فراوری به مصرف در آن با قیمت مناسب است. البته همه فروشگاه ها و برندهای حضار در این مرکز خرید، اوت لت نیستند و برخی شعبه های اصلی برندهای مشهور هستند و طبیعتا قیمت های اصلی و بالایی دارند. به همین دلیل برخی از مشتریان این مرکز خرید از قیمت های بسیار مناسب برخی برندها راضی اند و برخی نه! پس در این مرکز خرید هم باید خوب بگردید و آنالیز کنید.

در این مرکز خرید، رستوران ها و کافه های متعدد و با کیفیتی شعبه دارند و خدمات رفاهی برای بازدید چندساعته از آن را فراهم می نمایند. از جمله کباب ترکی های معروف ترکیه را می توانید در همین مرکز خرید تجربه کنید. فضای زیبای این مجموعه و خدمات آن موجب شده است، ونیزیا یکی از مراکز خرید استانبول برای سفر گروهی و فامیلی باشد.

یکی از نکات خوبی که این مرکز خرید دارد این است که جایگاه های زیادی در آن تعبیه شده است که محل مناسبی برای استراحت مشتریان در هر لحظه از خرید را فراهم می نمایند. فاصله میدان تکسیم تا مرکز خرید ونیزیا، حدودا یک ساعت می باشد. به دلیل وجود مناظر زیبا در اطراف این مرکز خرید، به خودی خود جزئی از جاهای دیدنی استانبول به حساب می آید. بازدید از این مرکز خرید را حتما در تور استانبول خود قرار دهید.

پیشنهاد تور

تور گروهی زمینی وان ترکیه (ویژه آبان ماه)

راه های دسترسی به اوت لت ونیزیا

همانطور که اشاره شد در بخش اروپایی استانبول واقع شده است و برای دسترسی به آن به راحتی می توانید در میدان تقسیم سوار مترو شوید و در ایستگاه مجیدیه کوی-شیشلی پیاده شوید، سپس با استفاده از خطوط متروبوس که بسیار شبیه BRT هستند به جهت خود ادامه دهید و در ایستگاه اِدیرنه پیاده شوید.

ساعات کاری مرکز خرید: 10 صبح تا 10 شب

آدرس مرکز خرید اوت لت ونیزیا: Karadeniz Mah, Eski Edirne Asf. No:408, 34250 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Turkey

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 533

به "مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول Venezia Mega Outlet" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید اوت لت ونیزیا استانبول Venezia Mega Outlet"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید