مراکز خرید ساحل پاتایا، جایی برای خرید و تفریح در تایلند

به گزارش مجله دور زمین، پاتایا که به مرکزی برای تفریحات و خرید شهرت دارد، هواداران بسیاری نیز در میان گردشگران ایرانی دارد. این شهر پر از مکان های مختلف برای گردش و تفریح است و ساحل پاتایا یکی از آن ها است. این ساحل که امکان انجام ورزش های آبی را نیز فراهم نموده است، گزینه ای مناسب برای گذران یک روز پرهیجان است. برای آشنایی بیشتر با آن، با خبرنگاران همراه شوید.

مراکز خرید ساحل پاتایا، جایی برای خرید و تفریح در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

همان طور که در ادامه خواهید دید، ساحل چهار کیلومتری پاتایا چیزی بیش تر از شن و دریا است. البته حتی با وجود قایق های سریع فراوان، جت اسکی، قایق های مخصوص غواصی و بسیاری امکانات دیگر، این ساحل به عنوان ستاره ای میان دیگر سواحل تایلند محسوب نمی گردد اما جایی است که حتما باید از آن دیدن کنید چرا که بسیار محبوب میان گردشگران است.

خرید در ساحل پاتایا

خرید در این ساحل شهرت زیادی ندارد چرا که در شهر مراکز خرید زیادی وجود دارند. اما در این قسمت به معرفی لیستی از بهترین مراکز خرید نزدیک به این ساحل می پردازیم. این مراکز خرید و فروشگاه ها در فاصله کمی از ساحل پاتایا قرار دارند و در آن ها به راحتی می توانید اجناس مورد احتیاج خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

فستیوال مرکزی ساحل پاتایا

از زمان بازگشایی این مرکز یعنی از سال 2009، اینجا به عنوان یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین مراکز میان افراد محلی و گردشگران محسوب می گردد. این مرکز خرید دارای بیش از 300 مغازه و همچنین سینما و سالن بولینگ بسیار بزرگتری است. در فستیوال مرکزی همه چیز از فودکورت و مغازه های فروش سوغات گرفته تا مغازه های عطرفروشی و برند های معروف، به چشم می خورد.

رویال گاردن (Royal Garden)

این مرکز، یکی از بهترین و خاص ترین مراکز خرید در پاتایا است که در نزدیکی ساحل پاتایا واقع شده است. باور کنید یا نه، در طبقه دوم این مرکز هواپیما ها و بالن های زیادی به چشم می خورد. طبقات سوم و بالا تر نیز پر از مغازه ها با اجناس مختلف است که اجناسی از برند های معروف را نیز به فروش می رسانند.

مرکز خرید مرکزی پاتایا

در این مرکز علاوه بر فروشگاه های مختلف و سوپرمارکت ها، سینمایی بزرگ و مرکز آی تی نیز وجود دارد که در آن انواع گوشی های موبایل و لوازم جانبی تلفن های همراه به فروش می رسد. همچنین در آن تعداد زیاد و متفاوتی از بوتیک ها، رستوران ها و کافه ها وجود دارد.

از جمله مراکز خرید دیگر که در نزدیکی ساحل پاتایا قرار دارند، می توان از مرکز خرید مایک، بازار شبانه پاتایا، بازار سوی باخائو، دست فروشان نزدیک ساحل و مرکز آی تی پاتایا نام برد.

همچنین در نزدیکی این ساحل هتل ها و رستوران های مختلفی وجود دارند که می توانید در آن ها استراحت نموده، غذا های مورد علاقه خود را نیز میل کنید.

آدرس

تایلند، پاتایا، ساحل پاتایا

جهت دسترسی

در شهر پاتایا حمل ونقل عمومی به خوبی فراهم است و به راحتی می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب نموده، خود را به این ساحل برسانید.

منبع: کجارو / bangkok.com
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 562

به "مراکز خرید ساحل پاتایا، جایی برای خرید و تفریح در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید ساحل پاتایا، جایی برای خرید و تفریح در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید