قانون مهاجرت اسپانیا

به گزارش مجله دور زمین، در قانون جدید به زمانی که در این کشور صرف می گردد احتیاج ندارد، بنابراین سرمایه گذاران می توانند مقیم مالیاتی در خارج از اسپانیا باقی بمانند، در حالی که با بهره گیری از اقامت این کشور و آزادی سفر و گردش در اتحادیه اروپا بپردازند.

قانون مهاجرت اسپانیا

مقررات مهاجرت به اسپانیا باید برای مشخص روش های خاص مورد احتیاج برای به دست آوردن ویزای ورود و اجازه اقامت برای افراد واجد شرایط اقتباس شده باشد.

اتباع کشورهای ثالث ممکن است ویزا اسپانیایی برای مدت یک سال که ممکن است به یک اجازه اقامت در این کشور منجر گردد را برای مدت دو سال دیگر به صورت معتبر به دست آورند. برای شرایط پس از آن از دو سال تجدید پذیر است. ویزا و اجازه اقامت می تواند به طور همزمان یا پس از آن برای همسر و فرزندان درخواست گردد.

تابعیت و شهفرایندی اسپانیایی

شما می توانید ملیت اسپانیایی Spanish nationality خود را پس از 10 سال اقامت در اسپانیا کسب کنید. شما همچنین می توانید ملیت اسپانیایی خود را به وسیله ازدواج یا تولد به دست آورید، حتی اگر شما از پدر و مادر اسپانیایی خود در خارج از این کشور متولد شده باشید.

همچنین شما باید برای اثبات اینکه شما یک شهفرایند خوب هستند و از نظر مالی هیچ سابقه کیفری پایدار ندارید توسط مقامات یک مدرک کافی از ادغام جامعه اسپانیایی داشته باشید، برای مثال،مدرکی که نشان دهد شما قادر به صحبت به زبان اسپانیایی و شرکت در فعالیت های اجتماعی که بخشی از زندگی اسپانیایی است را دارا هستید.

شما باید در رجیستری مدنی Civil Registry ثبت نام کنید که نشان دهد شما در این کشور زندگی می کنید. شما احتیاج به دریافت مدارک حمایت مورد احتیاج برای درخواست خود به عنوان یک شهفرایندی اسپانیایی باشید به علاوه فرم درخواست شهفرایندی اسپانیایی را تکمیل نموده باشیدCivil Registry .

تابعیت اسپانیایی می تواند برای شما اعمال می گردد اگر شما 18 سال یا مسن تر باشید، افراد 14 سال یا بیشتر با یاری های حقوقی، و یا سرپرست قانونی افراد زیر 14 نیز می توانند شهفرایندی این کشور را اخذ نمایند.

اخذ اقامت و مهاجرت به اسپانیا به وسیله تحصیل و مهاجرت تحصیلی

یکی از کشورهای محبوب برای دانش آموزان با یک برنامه مبادله اراسموس این کشور می باشد، همچنین برای کسانی که درجه کامل دنبال، در اسپانیا فزونی علمی برای تحصیلات طولانی مدت وجود دارد. در طول این سالها، اسپانیا توسط دانشجویان بین المللی به عنوان یک مقصد مطالعه عظیم شناخته می گردد، بنابراین شما قطعا اگر این کشور را برای تحصیل انتخاب کردید پشیمان نخواهید شد.

این که آیا شما در حال برنامه ریزی یک اقامت کوتاه در این کشور و یا در کشور دیگری برای یک دوره طولانی مطالعه هستید، ضروری است که شما در خصوص ویزاهای مختلف و الزامات مورد احتیاج برای دسترسی قانونی به کشور را داشته باشید. این اطلاعات برای یاری به شما در درک فرایند اخذ ویزا، مورد احتیاج است، و اطلاعات بیشتر برای خروج خود از این کشور نیز جزو اطلاعات مهمی است که باید داشته باشید.

اگر شما در حال آمدن به این کشور از کشور دیگری در اروپا هستید، گذرنامه یا ویزا برای ورود به این کشور مورد احتیاج نیست. اما اگر شما از یک کشور غیر اروپایی می آیید و برای یک دوره سه ماه یا بیشتر برنامه ریزی نموده اید احتیاج به یک گذرنامه و ویزا دارید برای اینکه بتوانید در این کشور باقی بمانید. پاسپورت باید به مدت 90 روز پس از طول اقامت برنامه ریزی شده در اسپانیا معتبر باشد. دانشجویانی که ایالات متحده آمریکا به یک ویزا برای اقامت کمتر از 90 روز احتیاج ندارد.

مهاجرت به اسپانیا به وسیله کار و مهاجرت کاری

در این روش احتیاج به کاغذ فراوان اسناد است، بسته به هدف فرد در این کشور به منظور زندگی و کار، فرد بایستی در خارج جواز کار و مهاجرت به اسپانیا را به دست آورد. خوشبختانه، کار و اقامت در سیستم مجوز اسپانیایی موجود و قابل کسب است.

اتباع اتحادیه اروپا (EU) فقط احتیاج به اخذ مجوز خاص و یا اجازه کار برای زندگی و کار در این کشور هستند، اگر چه آنها نیز به عنوان ساکنان احتیاج است یک بار در کشور ثبت نام نمایند.

اتباع غیر اتحادیه اروپا ، از سوی دیگر، یک فرایند طولانی و خسته نماینده پیش و روی خود دارند، در بیشتر موارد، ضروری است که یک قرارداد استخدام درخواست اجازه کار دریافت نمایند. قانونی که می تواند در یک شرایط دریافت نتیجه دهد، به عنوان بسیاری از کارفرمایان ارائه کار بدون اجازه کار ممکن نیست، اما ضروری است یک قرارداد کار برای شخص اعمال گردد.

باید به یاد داشته باشید که حق ویزا برای ورود به کشور، و اجازه اقامت آنها را قادر به ماندن می نماید.

مهاجرت به اسپانیا به وسیله ویزای سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری در اسپانیا برنامه ای است که اجازه می دهد تا یک فرد برای به دست آوردن حقوق شهفرایندی کامل به وسیله سرمایه گذاری پولی در یک پروژه اقدام کند، که از لحاظ مالی برای دولت مفید باشد. اصلاح قانون اسپانیایی برای کارآفرینان پشتیبانی بین المللی و یک چارچوب جدید برای مهاجرت به اسپانیا برای افراد واجد شرایط را فراهم می نماید، ترویج تحرک بین المللی از متخصصان و مدیران و جذب سرمایه گذاری خارجی از اهداف این روش است.

ویزای سرمایه گذاری طلایی جهت اقامت در اسپانیا

  • آزادی حرکت نامحدود در کشورهای عضو منطقه شنگن و اتحادیه اروپا
  • حق کار در اسپانیا و ایجاد یک کسب و کار
  • موقعیت جغرافیایی کسب و کار فرصت های بیشتر فراهم می نماید
  • نظام مالیاتی سودمند برای برنامه ریزی مالیاتی بین المللی
  • دارنده مجوز اقامت اسپانیایی امتیازات اجتماعی، مانند درمان های پزشکی، زنان و زایمان، بیکاری، و غیره را دریافت می نماید.
  • الزاما با سرمایه گذاری احتیاج به اقامت در این کشور نیست.
  • این روش نسبت به روش های دیگر بسیار سریعتر است حتی تا 1 ماه
  • فرآیند تجدید آسان.
  • پیوستن اعضای خانواده را نیز می توان در درخواست گنجاند.
  • سرمایه گذاران می توانند 5 ساله اقامت ویزا دریافت نمایند، که پس از آن هر 5 سال این مورد تجدید پذیر است.
منبع: اینترنت
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1458

به "قانون مهاجرت اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون مهاجرت اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید