سفر مقرون به صرفه به سنگاپور ، چگونه هزینه های خود را کاهش دهیم؟ (تور سنگاپور)

به گزارش مجله دور زمین، سفر به سنگاپور کوچک ترین کشور جنوب شرقی آسیاست که در بخش جنوبی شبه جزیره مالایا واقع شده است. این کشور مدرن و ثروتمند به علت داشتن جاذبه های گردشگری فراوان یکی از کشورهای توریستی محسوب می گردد. یکی از دلایل محبوبیت این کشور، شبکه حمل و نقل گسترده آن می باشد که به شکلی فوق العاده مدیریت می گردد. از این رو با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و رعایت بعضی نکات به راحتی می توانید هزینه های حمل و نقل خود را در این کشور کاهش دهید. اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با سفر مقرون به صرفه به سنگاپور به همراه محاسبه هزینه سفر به سنگاپور آشنا شوید.

سفر مقرون به صرفه به سنگاپور ، چگونه هزینه های خود را کاهش دهیم؟ (تور سنگاپور)

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

سفری به سنگاپور

یکی از عمده ترین منابع در آمد و برای سفر مقرون به صرفه به سنگاپور، صنعت گردشگری آن می باشد. این کشور با داشتن جاذبه های طبیعی و برای احتساب هزینه سفر به سنگاپور زیبا و تنوع قومی اش یکی از کشورهای محبوب بین گردشگران به شمار می آید. زبان انگلیسی به عنوان یکی از زبان های اصلی این کشور مورد استفاده می گیرد. از این رو گردشگران به راحتی می توانند با بومی های این کشور صحبت نموده و قطعا سفر راحت تری داشته باشند. شبکه حمل و نقل کارآمد این کشور نیز یکی دیگر از علل محبوبیت آن می باشد. در ادامه به آنالیز این مقوله و بیان نکاتی برای کاهش هزینه های حمل و نقل می پردازیم.در کشور سنگاپور به علت تعریف نوعی سیستم گواهی حق استفاده انحصاری از طرف دولت، داشتن خودروی شخصی برای تمامی مردم این کشور مقدور نیست. این سیستم به منظور دلسرد کردن مردم برای در اختیار داشتن خودروی شخصی تعریف شده است. از این رو دولت برای سفر مقرون به صرفه به سنگاپور خودش را موظف دانسته تا شبکه حمل و نقل عمومی را بهبود بخشد و برترین شبکه حمل و نقل شهری را ایجاد کند. مردم این شهر و مسافران به راحتی و با هزینه ای مناسب می توانند در تمامی شهر سفر نمایند. البته این هزینه ها در سال های اخیر برای احتساب هزینه سفر به سنگاپور افزایش یافته است، اما همچنان می توانید با توجه به مواردی که درادامه بیان می شود هزینه های خود را کاهش دهید و سفر مقرون به صرفه به سنگاپور را داشته باشید.

استفاده از کارت اعتباری در پمپ بنزین ها

اگر از خودروی شخصی خود برای سفر مقرون به صرفه به سنگاپور در این کشور استفاده می کنید، برای سوخت گیری از پول نقد و محاسبه هزینه سفر به سنگاپور در پمپ بنزین ها استفاده نکنید. به جای آن می توانید از کارت های اعتباری استفاده نمایید تا در پرداخت مبلغ صرفه جویی نموده باشید. استفاده از کارت های سیتی بانک، دیویدند کارت و مستر کارت در پمپ بنزین های اسو، ٪18.3 کاهش هزینه در بر دارد . بعلاوه در پمپ بنزین های شل از ٪18.1 و در دیگر پمپ بنزین ها از 5٪ کاهش هزینه برخوردار خواهید شد.از کارت اعتباری ANZ نیز می توانید برای خرید کارت سوخت StarCash استفاده نمایید. با کارت سوخت StarCash می توانید از ٪17.8 تخفیف در پمپ بنزین های کالتکس برخوردار شوید.

استفاده از پایانه قطار شهری سنگاپور مترو در ساعات شلوغ

دولت سنگاپور برای کاهش ترافیک خیابان ها در ساعات پرتردد روز و هزینه سفر به سنگاپور، طرحی را از سال 2013 برای شهروندان خود اجرا نموده است. بر اساس این طرح افرادی که از ساعت 7:45 تا 8 صبح از ایستگاه های شهری معین شده خارج شوند، 50٪ از هزینه بلیطشان به آن ها برگردانده می شود.شهروندان با انجام این کار می توانند 120 دلار در طول سال پس انداز نمایند. این طرح با موفقیت روبرو شد و تا جولای سال 2016 تمدید شد. از این رو گردشگران نیز می توانند از این تخفیف استفاده نموده و در رفت و آمد های صبح خود از قطار های شهری استفاده نمایند.

استفاده از کارت بلیط

برای افرادی که هرروز از قطار برای رفت و آمد خود استفاده می نمایند، استفاده از کارت بلیط به صرفه تر از خرید نقدی بلیط قطار می باشد. بعلاوه استفاده از بعضی کارت های اعتباری نیز می تواند هزینه ها را کاهش دهد. برای مثال می توان از کارت FRANK به عنوان کارت مترو استفاده کرد. در هربار استفاده از این کارت ها جایزه ای به شما تعلق می گیرد که این جایزه بازگشت بخش کوچکی از هزینه پرداخت شده به کارت شما می باشد. اولین باری که از کارت های اعتباری استفاده می کنید، مبلغی به صورت اتوماتیک به عنوان جایزه به کارت شما برگردانده می شود و در هر بار استفاده از این کارت این روند تکرار خواهد شد. از این رو اعتبار کارت شما هیچ وقت تمام نمی شود. در آغاز هر ماه در دو بار اول، 6٪ تخفیف به هزینه بلیط شما اضافه می شود.می توانید از ویزا کارت، سیتی بانک، Sمترو ، و پلاتینیوم نیز برای حمل و نقل بهره ببرید اما جایزه نقدی برای شما در نظر گرفته نمی شود و به جای آن در هر بار استفاده به شما امتیازی تعلق می گیرد. این امتیازات برای استفاده از تاکسی نیز به کارتان می آید.

استفاده از دوچرخه

دوچرخه یکی از برترین وسیله ها برای حمل و نقل است. اگر وسایل حمل و نقل عمومی را دوست ندارید، می توانید از دوچرخه بهره ببرید. با این کار هم می توانید ورزش کنید و هم در هزینه های حمل و نقل خود صرفه جویی نمایید. در سنگاپور خطوطی برای دوچرخه سواری در حدود 200 کیلومتر در نظر گرفته شده است. از این رو می توانید به راحتی و بدون مشکل از دوچرخه سواری خود لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2339

به "سفر مقرون به صرفه به سنگاپور ، چگونه هزینه های خود را کاهش دهیم؟ (تور سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مقرون به صرفه به سنگاپور ، چگونه هزینه های خود را کاهش دهیم؟ (تور سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید