در ماه اردیبهشت به کجای هند سفر کنیم؟

به گزارش مجله دور زمین، سفر در ماه اردیبهشت به هند

در ماه اردیبهشت می توانید یکی از بهترین سفرهای خودتان به هند را داشته باشید. از دره اسپیتی در شمال هند گرفته تا کرالا در جنوب می توانید در این سرزمین پهناور نقاط توریستی زیادی را پیدا کنید که در این ماه هوایی مطبوع و ملایم دارند. خبرنگاران را همراهی کنید تا بهترین جاههای هند برای سفر در ماه اردیبهشت را به شما معرفی کنیم.

در ماه اردیبهشت به کجای هند سفر کنیم؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

دره اسپیتی (Spiti)

اسپیتی به معنی سرزمین وسط است و یکی از بهترین مکان های هند برای بازدید در ماه اردیبهشت است. دره اسپیتی در ایالت هیماچال پرادش، در شمال غربی هند واقع شده است. این دره پر از زیبایی های طبیعی است و دارای قدیمی ترین عبادت گاه های هند، زمین های ناهموار برای موتور سواری و چشم انداز پانورامایی زیبا می باشد. اسپیتی در فصل زمستان شرایط آب و هوایی خیلی سردی دارد و به همین دلیل است که تابستان ها مقصدی ایده آل برای سفر می باشد. در طول ماه اردیبهشت متوسط دمای این محل بین 18 تا 25 درجه سانتی گراد است. مهمترین جاذبه های این دره پارک ملی دره پین، دریاچه چانداترال، روستای کومیک و عبادتگاه تریلوکیناس است. در این محل می توانید در کنار دریاچه چانداترال کمپ بزنید و دوچرخه سواری کنید. می توانید در آب های خروشان قایق سواری کنید و در پارک های ملی آن گونه های گیاهی و جانوری متنوع را تحسین کنید. نزدیک ترین فرودگاه به این محل، فرودگاه بونتار است از آن جا می توانید سوار بر تاکسی بعد از طی 245 کیلومتر به این محل برسید. نزدیک ترین ایستگاه قطار به این محل هم ایستگاه شیملا است.

ناحیه بیربیلینگ (Bir Billing)

بیربیلینگ، بهشت پاراگلایدرها، یکی از جذاب ترین مکان ها در شمل هند در ماه اردیبهشت است. روستای بیر و بیلینگ 14 کیلومتر از هم فاصله دارند شما از روستای بیلینگ سوار بر پاراگلایدر می شوید و در ناحیه بیر فرود می آیید. اینجا بهترین محل برای فوران آدرنالین و تجربه پاراگلایدر در هند است. اردیبهشت زمانی مناسب برای سفر به این ناحیه است و متوسط دمای هوا بین 11 تا 25 درجه سانتی گراد است. این محل دو عبادتگاه معروف و کارخانه چای دارد که از جاذبه های آن به حساب می آیند. در این روستا به غیر از پاراگلایدر می توانید تفریحاتی مثل قایق سواری و صخره نوردی هم داشته باشید.

کرالا (Kerala)

کرالا با 600 کیلومتر ساحل زیبا نه فقط قطعه ای از بهشت در فصل تابستان است بلکه یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در ماه اردیبهشت هم می باشد. کرالا با طبیعت، کوهستان، تالاب ها و سواحلی پر از درختان نخل هر چیزی که از یک تعطیلات کامل تابستانی بخواهید را به شما هدیه می دهد. کرالا با نسیم های ساحلی که گاه و بیگاه صورت شما را نوازش می دهند تابستان های بسیار ملایمی دارد و دمای آن در این ماه بین 22 تا 35 درجه سانتی گراد است. از مهمترین جاذبه های کرالا پارک ملی پریار، قلعه کوچی، ساحل کوالام، قلعه بکال و … می باشد.

تفرجگاه Mcleodganj

این تفرجگاه در ایالت هیماچال چرادش، جایی ست که می توانید نزدیک طبیعت در کنار دامنه های هیمالیا همراه دوستان خود ماجراجویی ای فراموش نشدنی را در ماه اردیبهشت داشته باشید. در این محل می توانید انواع تفریحات مختلف از کوهنوردی و قایق سواری در دریاچه گرفته تا گردش در شهر و بازدید از عبادتگاه های مختلف را داشته باشید.

منبع: traveltriangle.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 612

به "در ماه اردیبهشت به کجای هند سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ماه اردیبهشت به کجای هند سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید