تفریح در آنتالیا ، تجربه هیجان و آرامش در کنار هم

به گزارش مجله دور زمین، آنتالیا یکی از جنوبی ترین شهرهای ترکیه است و در پهنه وسیعی از ساحل دریای زیبای مدیترانه گسترده شده است. آنتالیا یکی از معروف ترین و محبوب ترین شهرهایی است که جهانگردان زیادی به آنجا سفر می کنند. این شهر جاذبه های بسیار زیاد و زیبایی دارد که هرکس را وسوسه می کند که به این شهر سفر کند. این استان با مرکزیت شهر آنتالیا بهترین مرکز تفریحی در ترکیه محسوب می شود و هر ساله میزبان هزاران مسافر و جهانگرد از کشورهای آسیایی و اروپایی و علل خصوص ایران است. مکانی زیبا با سواحلی مجذوب کننده که هرکس مشتاق دیدن آن است. اینجا مکانی مملو از هتل های پنج ستاره و لوکس با تفریحات آبی هیجان انگیز می باشد. این شهر زیبا آن قدر تفریحات متنوع و هیجان انگیز دارد که هر فردی که به اینجا سفر می کند سردرگم می شود که کدام یک را انتخاب کند و از میان هزاران تفریح در آنتالیا کدام یک را برگزیند، به همین علت این کاری بسیار سخت است. به همین علت ما این بار در کنار شما هستیم و سعی داریم شما را با شاخص ترین مسائل درباره خوشگذرانی در آنتالیا آشنا کنیم تا بهتر دیدنی های آنتالیا، این شهر شگفت انگیز را بشناسید اما در گام اول با این سوال رو به رو می شویم که سبک و نوع تفریحات در این شهر سرسبز و دیدنی چیست و شما از چه نوع تفریحی خوشتان می آید؟ در ادامه با ما و دیدنی های آنتالیا همراه شوید.

تفریح در آنتالیا ، تجربه هیجان و آرامش در کنار هم

سبک تفریح در آنتالیا

در سفر به آنتالیا تفریحات زیادی وجود دارد از جمله تفریحات ساحلی و گردش در مراکز خرید و رفتن به دیدنی های آنتالیا البته این نکته را از قلم نیاندازید که گزینه های بسیار دیگری هم در این شهر وجود دارد اما ما در این قسمت به آن ها اشاره نخواهیم کرد بلکه در پی این هستیم که بهترین و پرطرفدارترین فعالیت ها را برای خوشگذرانی در آنتالیا به شما معرفی کنیم و اگر شما مشتاق این هستید که اطلاعات کاملی از دیدنی های آنتالیا به دست بیاورید، حتما تا سرانجام با ما همراه باشید.

آفرود در آنتالیا، تجربه ای منحصر به فرد

اگر در پی این هستید که در منطقه ها هیجان انگیز سوار بر جیپی شوید و به گردش همراه با هیجان برای خوشگذرانی در آنتالیا بپردازید، پیشنهاد می کنیم آفرود را از دست ندهید. همان طور که می دانید آنتالیا شهری است با رودخانه ها، جنگل ها و کوهستان های زیاد که مکان مناسبی برای آفرود می باشد. اما چگونه این کار را در سفر به آنتالیا انجام دهیم و یا با چه تورهایی به این سفر پرهجان برویم؟ شما بدون هیچ زحمتی می توانید برای تهیه تورهای سافاری و آفرود از هتل محل اقامت بلیط این تورها را خریداری کنید و با خرید تورهای تفریحی آفرود، سوار بر جیپ های شاسی بلند شوید و در میان رودخانه ها و جنگل های انبوه و این طبیعت بکر رانندگی کنید و از این سفر پرماجرا لذت ببرید. البته ناگفته نماند که این تورها خدماتی مانند ترانسفر، یک وعده غذا و یک راهنمای ماهر را در اختیار شما قرار می دهند تا سردرگم نشوید و در طبیعتی زیبا بتوانید غذا هم میل کنید. قیمت آفرود برای خوشگذرانی در آنتالیا فرق دارد و بستگی به شما دارد که از چه توری بلیط خود را خریداری می کنید چون هر توری مزایای منحصر به فرد خود را دارد و به همین علت است که هزینه ها فرق دارد اما به صورت میانگین هزینه سافاری 60 دلار (حدود 190 هزار تومان) است. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای آفرود در سفر به آنتالیا هستید می توانید در سایت های مخصوص به این فعالیت درباره آن و تفریح در آنتالیا جستجو کنید

رفتینگ را از قلم نیاندازید

رفتینگ از نمونه تفریح در آنتالیا، ورزشی شاد و هیجان انگیز در دل امواج خروشان رودخانه ها است پس اگر در پی این هستید که بر ترس خود غلبه کنید و به دل ترس بروید پیشنهاد ما به شما ورزش رفتینگ است. این روزها بازار رفتینگ در جای جای جهان خیلی داغ است ورزشی شگفت انگیز و مفرح که در دهه اخیر بسیار پر آوازه شده است. در این ورزش مهیج شما بر قایق های بادی سوار می شوید و در رودخانه ای پر از صخره با امواجی خروشان، پاروهای خود را در دل آب می زنید و خود را به جلو هدایت می کنید و مراقب این هستید که به صخره ها نخورید و داخل آب نروید. توصیه می کنیم در سفر به آنتالیا حتما رفتینگ را تجربه کنید تا هیجانی وصف ناشدنی به شما نشان داده شود. برای خریداری بلیط این ورزش هیجان انگیز اصلا لازم نیست به مکانی خاص بروید شما می توانید از همان هتل محل اقامت بلیط تورهای رفتینگ را خریداری نمایید. هزینه تورهای رفتینگ بستگی به آژانسی دارد که از آن بلیط تهیه می کنید فرق دارد اما قیمت میانگین این تور برای خوشگذرانی در آنتالیا 50 دلار یا حدود 175 تومان برای هر نفر است.

مرکز خریدهای آنتالیا را در بین دیدنی های آنتالیا از قلم نیندازید

آنتالیا شهری است با مراکز خرید بسیار زیاد که هدف خیلی از گردشگران بخاطر همین مراکز خرید است که به ترکیه و آنتالیا سفر می کنند. در مجموعه ترکیه کشوری است که قیمت پوشاک و اجناس آن نسبت به اغلب کشورهای دیگر جهان مناسب تر می باشد به همین علت است که خیلی از مسافرین به این کشور سفر می کنند تا چیزهای جالب و لباس های زیبایی بگیرند. البته باید این را هم بگوییم که خیلی ها شهر استانبول را برای خرید انتخاب می کنند چون اجناسی با قیمت مناسب تر دارند ولی باید بدانیم که در شهر آنتالیا مراکز خرید زیادی وجود دارد و با آن که قیمت خرید از آن ها کمی بالاتر از استانبول است اما باز هم اجناس با قیمت مناسبی به فروش می رسند و شما می توانید اجناس زیادی از این شهر برای خود خریداری کنید یا سوغاتی ببرید و این نکته را در سفر به آنتالیا از قلم نیاندازید که حتی اگر چیزی هم از این مراکز نخرید باز هم گشت و گذار در این مراکز شیک تجربه خوبی برای شما خواهد بود و خالی از لطف نیست.

بهترین مرکز خریدهای آنتالیا

در سفر به آنتالیا اگر در پی بهترین مراکز آنتالیا با قیمت های مناسب می شد، پیشنهاد ما به شما مراکز خریدی مانند مارک آنتالیا و تراسیتی است که قیمت اجناسشان نسبت به مراکز دیگر مناسب تر است. اما باید بگوییم که به طور کلی سبک مراکز خرید در آنتالیا به این صورت است که فروشندگان اجناس را با قیمت های مختلف در اختیار خریداران قرار می دهند تا آن ها خودشان یکی را براساس کیفیت و قیمت انتخاب کنند اما اغلب قیمت ها در سطح متوسطی می باشد. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با مراکز خرید در آنتالیا و همچنین دانستن آدرس آن ها به خصوص مراکز خرید مارک آنتالیا و تراسیتی به مطلب زیر رجوع کنید و آن را بخوانید تا بتوانید از تفریح در آنتالیا لذت ببرید.

از گشت و گذار در سواحل زیبای آنتالیا غافل نشوید

خیلی ها آنتالیا را بخاطر سواحل زیبایش می شناسند و به خاطر همین سواحل است که به این شهر سفر می کنند. اگر شما نیز سفر به آنتالیا داشتید بعد از آن که در مراکز خرید گشت و گذار کردید و رفتینگ و آفرود را تجربه کردید حتما به یکی از سواحل زیبای آنتالیا بروید و خستگی روزانه خود را آنجا برطرف کنید، بر روی شن های گرم بشینید و امواج آرامی که به ساحل می آیند و برمی گردند را دیدن کنید و چه بهتر که در موقعی بروید که طلوع و یا غروب دل انگیز آفتاب را ببینید، از این چشم انداز ها وصف ناشدنی لذت ببرید، دریای بیکرانی که جلوی رویتان هست خیره شوید، صدای دل نشین آب را بشنوید و یا حتی اگر با همسرتان به این سفر رفته اید دستش را بگیرید و بر روی شن ها قدم بزنید و چشم انداز ها زیبایی را ببینید و در کل چهره ای دیگر از ساحل را در فکر خود حک کنید تا خاطره ای فراموش نشدنی برای خوشگذرانی در آنتالیا برایتان باقی بماند. اگر بخواهیم یک از بهترین ساحل آنتالیا را در سفر به آنتالیا به شما معرفی کنیم بهترین گزینه ما ساحل لارا است، نام یکی از توریستی ترین منطقه ها ساحلی که در 16 کیلومتری شرق آنتالیا واقع شده و با امکانات رفاهی مناسب می تواند خاطره ای متفاوت از بودن در ساحل را برای همیشه به شما هدیه بدهد. پس یادتان نرود که سواحل زیبا و شگفت انگیز آنتالیا برای خوشگذرانی در آنتالیا در انتظار شما هستند تا خاطره ای خوب برای شما رقم بزنند.

بازدید از آکواریوم آنتالیا

اگر همه دیدنی های آنتالیا را دید، پیشنهاد ما به شما برای حسن ختام این سفر خاطره انگیز این است که حتما سری به آکواریوم آنتالیا هم بزنید. در این آکواریوم بزرگ می توانید انواع ماهی ها و آبزیان را ببینید. در واقع آکواریوم آنتالیا یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان به شمار میرود که تونلی به طول 131 متر و عرض 3 متر دارد و بازدید کنندگان می توانند در طول این تونل قدم بزنند و ماهی های مجذوب کننده و رنگارنگ ببینند. با بازدید از این آکواریوم می توانید از 40 آکواریوم که هر یک محل نگهداری انواع خاصی از آبزیان هستند دیدن کنید. این آکواریوم مجذوب کننده امکانات خاصی هم برای شما دارد. شما می توانید علاوه بر اینکه میلیون های ماهی زیبا را دیدن می کنید، فیلم های چند بعدی و برخی حیوانات گرمسیری را هم در این مجموعه تفریحی مشاهده کنید. همچنین اگر بعد از این همه قدم زدن در این آکواریوم گرسنه شدید اصلا نگران نباشید زیرا می توانید یک وعده غذایی خوشمزه و لذیذ در رستوران های آکواریوم آنتالیا نوش جان کنید. امکانات دیگری هم دارد که آدم را وسوسه می کند حتما به این آکواریوم در لیست تفریح در آنتالیا سر بزند امکاناتی از قبیل فروشگاه سوغاتی و مرکز درمانی است.

ساعت کار: 10 صبح تا 8 شب

هزینه بلیت: 58 دلار (حدودا 200 هزار تومان)

آدرس: ترکیه، آنتالیا، کونیالتی، بلوار پینار.

Address: Dumlu Pınar Bulvarı Arapsuyu Mahallesi No :502 Konyaaltı, 07200, Turkey

سخن آخر

در آخر باید اشاره کنیم که علاوه بر تفریحاتی که به شما معرفی کردیم، تعداد تفریحات آبی دیگر هم در سواحل آنتالیا بسیار زیاد است اما اغلب سواحل خصوصی و مخصوص به هتل ها می باشند و در صورت اقامت در هتل با پرداخت هزینه اضافی می توانید این تفریحات را انجام دهید و از آن ها لذت ببرید. از جمله این تفریحات و فعالیت ها می توان به قایق سواری، کشتی سواری، بالن سواری روی دریا اشاره کرد که هر یک هیجان و لذت خاص خودشان را دارند اما تفریحات در آنتالیا که در بالا معرفی نموده ایم دارای محبوبیت و معروفیت بیشتری هستند و گردشگران بیشتر از آن ها استقبال می کنند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2338

به "تفریح در آنتالیا ، تجربه هیجان و آرامش در کنار هم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح در آنتالیا ، تجربه هیجان و آرامش در کنار هم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید