با این کارها پوست خود را بازسازی کنید

به گزارش مجله دور زمین، چه بخواهیم و چه نخواهیم پیری رخدادی است که در زندگی همه روی می دهد و راه گریزی از آن نیست.

با این کارها پوست خود را بازسازی کنید

تغییراتی که در پوست صورت ایجاد می گردد مانند بروز چین و چروک ها، از مشهودترین علائم روند افزایش سن هستند. اگرچه راهی برای ممانعت از پیر شدن وجود ندارد، اما می توان با روش های بازسازی پوست تا حد امکان ظهور نشانه های افزایش سن روی پوست را به تعویق انداخت. در این نوشتار از خبرنگاران می خواهیم به این مقوله بپردازیم.

بازسازی پوست چیست؟

پوست صورت را با روش های مختلف جراحی و بدون جراحی بازسازی می نمایند. با توجه به عمق درمان پوست، روش های بازسازی با هم تفاوت دارند. بازسازی می تواند تقارن را به صورت بازگرداند. حتی می توان به صورت موضعی برای درمان چین و چروک ها، شل شدگی و افتادگی پوست و جای زخم ها اقدام کرد. اگر به این دست از مطالب علاقه دارید، مطلب لایه برداری پوست با 2 ماده خانگی شگفت انگیز را بخوانید.

انواع روش های بازسازی پوست

لیفتینگ

لیفت کردن یکی از روش های جراحی زیبایی پوست است و در واقع افتادگی های پوست را درمان می نماید. این درمان برای بازسازی یا برطرف آسیب های وارد شده به پوست انجام می گیرد. با لیفت کردن ظاهر پوست بسیار شاداب تر و جوان تر به نظر خواهد رسید.

کربوکسی تراپی

در این روش درمانی، گاز دی اکسید کربن، که گازی غیرسمی است را زیر پوست تزریق می نمایند تا از این طریق مسائل ناشی از گردش خون و تجمع چربی در مویرگ های زیر پوست حل گردد. این درمان به کلاژن سازی، برطرف تیرگی دور چشم و صاف شدن پوست یاری می نماید.

میکرونیلدینگ

در روش میکرونیلدینگ با استفاده از سوزن های بسیار باریک با قطری در حد چند میکرون، صدها حفره ریز روی پوست ایجاد می گردد و پوست را مجبور به ترمیم و کلاژن سازی می نماید.

میکرودرم

میکرودرم ابریژن را با ابزاری خاص انجام می دهند که دارای نوعی بلور ظریف از جنس اکسید آلومینیوم است و لایه بسیار نازکی با ضخامت میکرون را از روی پوست برمی دارد. از طرفی مکش نیز روی پوست ایجاد می گردد و علاوه بر جمع کردن لایه های برداشته شده، جریان خون زیر پوست را نیز بهبود می بخشد.

مزوتراپی پوست

روشی است که با تزریق زیر جلدی، محلولی ساخته شده از عصاره گیاهان، انواع ویتامین ها، اسید های آمینه و مواد ضروری به بازسازی پوست صورت یاری می نماید. با مزوتراپی می توان پوست را شاداب کرد و تیرگی های دور چشم را برطرف نمود.

مزایای بازسازی پوست

این عمل علاوه بر اهداف زیبایی و بازگرداندن جوانی، سبب پاکسازی پوست نیز می گردد. روش های بازسازی یاری می نمایند تا جای جوش و آکنه نیز از بین برود و این گونه لک ها روی پوست باقی نماند. یکی از مهم ترین مزایای آن، بهبود کیفیت زندگی افراد است. جوان تر و زیباتر به نظر رسیدن، جذابیت افراد را بالا می برد و روحیه شادابی به آن ها می بخشد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب بستن شال و روسری برای مهمانی به سبکی خاص را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2299

به "با این کارها پوست خود را بازسازی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این کارها پوست خود را بازسازی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید