افتتاح هتلی بزرگ در بالی اندونزی

به گزارش مجله دور زمین، هتل جدید بالی در آوریل 2018 افتتاح می گردد که دارای تعداد زیادی اتاق و فضای منحصربه فردی است.

افتتاح هتلی بزرگ در بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

مدیریت هتل Okura Nikko به طور رسمی بیان کرد هتلی با برند Nikko Bali از آوریل 2018 در بالی در کشور اندونزی راه اندازی می گردد. این هتل در خط ساحلی شبه جزیره بدوج در جنوب شرقی بالی واقع شده است و تا فرودگاه Denpasar (فرودگاه بین المللی Ngurah Rai) یک ساعت فاصله دارد. این هتل نزدیک به فرودگاه اصلی بالی است و بازدیدکنندگان دسترسی راحت به خطوط ساحلی محبوب برای انجام ورزش های آبی دارند.

Marcel، مدیر عامل شرکت Okura Nikko Hotel، گفت:

این یک دستاورد بزرگ برای ما است که یک هتل عالی که توسط یک شرکت ژاپنی در منطقه ساحلی Bali تحت نام تجاری Nikko ساخته شده است، معرفی کنیم. هتل نیککو بالی، با نام تجاری Nikko، با راحتی و اطمینان کامل مهمان نوازی منحصربه فرد به سبک ژاپنی به بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

هتل نیککو بالی 188 اتاق با مساحت 45 متر مربعی دارد که هر کدام از آن ها دارای بالکن یا حیاط خصوصی است.

20 اتاق لوکس آن تقریبا دو برابر فضای اتاق های معمولی هستند و به شما این امکان را می دهد که از فضای تفریحی و دل نشین آنجا لذت ببرید.

فرهنگ های میراثی از بالی در جنبه های مختلف این هتل مشهور دیده می گردد، از جمله لابی هتل که دارای مجسمه های سنتی بالی و همچنین یک رستوران با غذاهای محلی است.

این هتل متناسب با نیازهای بازدیدکنندگان مختلف ساخته شده است. ارائه امکانات خانوادگی از جمله اتاق پرستاری و استخر بیرونی برای بچه ها، شش رستوران، آبگرم، مرکز تناسب اندام و موارد دیگر از جمله ویژگی های این هتل است.

هتل Nikko Bali بخشی از برنامه بلند پروازانه هتل Okura Co. Ltd. برای گسترش نمونه کارهایش به 100 ساختمان است که عمدتا در منطقه آسیا سریع رشد می نماید. اندونزی در طول سال گذشته بیش از 12 میلیون بازدیدکننده خارجی را پذیرفته است که نشان دهنده رشد مداوم بازار گردشگری اندونزی است.

بیش از چهار میلیون گردشگر در طول هشت ماه اول سال 2017 به بالی سفر نموده اند که تقریبا 120 درصد افزایش نسبت به سال قبل است. پیش بینی می گردد این کشور تا ابتدای سال 2020 بر روی بیش از 20 میلیون گردشگر خارجی سرمایه گذاری کند تا بتوانند به رشد پایدار بازار ادامه دهد.

نام هتل Nikko Bali ممکن است تا قبل از باز شدن آن در آوریل 2018 تغییر کند.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 566

به "افتتاح هتلی بزرگ در بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح هتلی بزرگ در بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید