59 بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان

به گزارش مجله دور زمین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: جمع مبتلایان به ویروس کرونا انگلیسی در استان هرمزگان به 358 نفر رسید.

59 بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان ،سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: جمع مبتلایان به ویروس کرونا انگلیسی در استان هرمزگان به 358 نفر رسید.

دکتر فاطمه نوروزیان اضافه کرد:در شبانه روز گذشته با شناسایی 59 بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان شمار مبتلایان به 358 نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون 85 موارد مثبت کرونا در هرمزگان از نوع کرونای انگلیسی است، اظهار کرد: شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، قشم، پارسیان و جزیره کیش بیشترین آمار کرونای انگلیسی را دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: در 24ساعت گذشته یک خانم 65ساله مبتلا به کرونا از بندر خمیر جان خود را از دست داد و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به 1046 نفر رسید.

نوروزیان اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته با بستری 21 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان جمع بستری ها به 102 نفر رسید که از این تعداد 30 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 13 نفر از آن ها وخیم است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1712

به "59 بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "59 بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید