12 علت برای بهتر بودن کریستیانو رونالدو نسبت به لیونل مسی

به گزارش مجله دور زمین، مسی و رونالدو، فوق ستاره های دنیای فوتبال هنوز هم رقابت سختی برای کسب عناوین مختلف دارند.

12 علت برای بهتر بودن کریستیانو رونالدو نسبت به لیونل مسی

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از sportsbrowser، بزرگترین بحث فوتبالی تاریخ چه بوده است؟ بله! درست متوجه شدید تقابل رونالدو و مسی است. طرفداران، منتقدان، ستارگان فوتبال، مربیان، مدیران و به نظر می رسد هر کسی در روی زمین که با فوتبال ارتباطی دارد نظر خود را در این مورد گفته است.

کریستیانو رونالدو مقابل لیونل مسی

بعضی لیونل مسی را برترین فوتبالیست تمام دوران می دانند، در حالی که بعضی دیگر فکر می نمایند رونالدو برترین فوتبالیست تمام دوران است.

با این حال، اگر احساسات و علاقه خود را کنار بگذاریم و روی آمار و واقعیت ها تمرکز کنیم، متوجه خواهیم شد که رونالدو مطمئنا در بحث GOAT جلوتر است، اگرچه مسی ثروتمندتر از رونالدو است.

12 علت برای این که کریستیانو رونالدو بهتر از لیونل مسی است:

1. کریستیانو رونالدو بیشتر از لیونل مسی در دوران باشگاهی گل زده است. رونالدو در دوران باشگاهی خود 974 گل به ثمر رسانده؛ در حالی که مسی در دوران باشگاهی خود 862 گل به ثمر رسانده است.

2. رونالدو در 4 باشگاه مختلف در 4 لیگ مختلف خود را ثابت نموده است. در حالی که مسی فقط برای دو باشگاه در دوران حرفه ای خود بازی نموده (بارسلونا و پی اس جی) و منطقه راحتی پیدا نموده است که حاضر نیست از آن بیرون بیاید.

3. رونالدو با 140 گل برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است، در حالی که مسی با 123 گل در رده دوم قرار گرفته است.

4. گل های بین المللی رونالدو بیشتر از مسی هستند، او 115 گل به ثمر رسانده؛ در حالی که مسی در دوران بین المللی خود 80 گل به ثمر رسانده است.

5. رونالدو مهارت های رهبری بسیار بهتری در رختکن دارد و می داند که چگونه تیمش را راهنمایی و آن ها را برای پیروزی در شرایط حساس ترغیب کند. در حالی که مسی بار ها و بار ها نشان داده است که تحت فشار تسلیم شده و در زمین کاملا ساکت می گردد.

6. رونالدو بازیکن بسیار کامل تری نسبت به لیونل مسی است. رونالدو روی پای راست، پای چپ و سر قوی است. این در حالی است که مسی فقط روی پای چپ قوی است.

7. رونالدو سریعتر از مسی است. این یک کار بی فایده است. بار ها و بار ها دیده ایم که رونالدو با سرعت باورنکردنی خود مدافعان را شکست می دهد. از طرف دیگر مسی دریبل زن فوق العاده ای است، اما سرعتی برابر با رونالدو ندارد.

8. رونالدو در ضربات پنالتی خیلی بهتر از مسی است. او می تواند آن پنالتی های مهم را تحت فشار به ثمر برساند. از سوی دیگر به نظر می رسد مسی تحت فشار فرو می ریزد و در خصوص تبدیل پنالتی ها قابل اعتماد نیست.

9. رونالدو به علت توانایی شگفت انگیزش در ضربه زدن، روی سانتر ها و کرنر ها یک تهدید بزرگ برای تیم های اروپایی است، اما مسی به علت قد کوتاه و ضربه های متوسطش، عملکرد خوبی روی توپ های هوایی در محوطه جریمه ندارد.

10. رونالدو نسبت به مسی بازیکنی است که به بازار عرضه می گردد. علت اصلی این امر، توانایی های فوتبالی بهتر و سبک عالی او در داخل و خارج از زمین است؛ بنابراین شرکت های بزرگ رونالدو را گزینه بهتری نسبت به مسی برای بازاریابی می دانند.

11. رونالدو ورزشکار بهتری است و می داند چگونه با شکست روبه رو گردد، اما مسی پس از مواجهه با شکست ها ناامید می گردد.

12. کریستیانو رونالدو را برترین فوتبالیست تاریخ کشور پرتغال می دانند، اما مسی همچنان پشت سر مارادونا است.

منبع: فرارو
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2153

به "12 علت برای بهتر بودن کریستیانو رونالدو نسبت به لیونل مسی" امتیاز دهید

3 کاربر به "12 علت برای بهتر بودن کریستیانو رونالدو نسبت به لیونل مسی" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 علت برای بهتر بودن کریستیانو رونالدو نسبت به لیونل مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید