کرونا، مرزهای استرالیا و نیوزیلند به روی خارجی ها بسته شد

به گزارش مجله دور زمین، نخست وزیران استرالیا و نیوزیلند، در دو پیام جداگانه اعلام کردند که به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا مرزهای کشورهایشان به روی خارجی ها بسته می شود.

کرونا، مرزهای استرالیا و نیوزیلند به روی خارجی ها بسته شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به موازات افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان و اتخاذ تدابیر کشورهای مختلف برای جلوگیری از آن حالا خبر رسیده که استرالیا و نیوزیلند مرزهایشان را به روی خارجی ها می بندند.

به نوشته بلومبرگ، دو کشور استرالیا و نیوزیلند در منطقه اقیانویسیه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا دست به یک اقدام تازه زدند: بستن مرزها به روی خارجی ها.

اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا امروز پنجشنبه گفت، برای مقابله با شیوع کرونا ممنوعیت سفر و ورود اتباع خارجی و افراد غیر ساکن استرالیا از ساعت 21 جمعه شب (به وقت محلی) آغاز خواهد شد.

جاسیندا آردن نخست وزیر نیوزیلند هم امروز در یک کنفرانس خبری خبر داد، از نیمه شب امشب (به وقت محلی نیوزیلند)، به منظور مقابله با کرونا مرزهای این کشور به روی اتباع خارجی بسته می شود.

اقدامات این دو کشور منطقه اقیانوسیه در حالی انجام شده که تعداد مبتلایان به کرونا در استرالیا به 636 نفر و تعداد جان باختگان به 6 تن افزایش یافته و در نیوزیلند، تا به امروز 28 نفر به این ویروس مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1019

به "کرونا، مرزهای استرالیا و نیوزیلند به روی خارجی ها بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، مرزهای استرالیا و نیوزیلند به روی خارجی ها بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید