کاسانو: من بزرگترین استعداد به هدر رفته دنیا هستم، فوتبالیست نمی شدم، قصاب می شدم!

به گزارش مجله دور زمین، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا اذعان کرد که قدر استعداد و توانایی های اش در زمینه فوتبال را ندانسته و آنها را به هدر داده است.

کاسانو: من بزرگترین استعداد به هدر رفته دنیا هستم، فوتبالیست نمی شدم، قصاب می شدم!

به گزارش خبرنگاران، اینکه حواشی دوران بازیگری آنتونیو کاسانو بیشتر از افتخارات فوتبالی اش بود و در همین مسائل هم نگذاشت استعدادش شکوفا شود بر کسی پوشیده نیست. خود او هم به این موضوع اذعان دارد تا جایی که می گوید او بزرگترین استعداد هدر رفته فوتبال دنیاست.

مهاجم پیشین تیم های فوتبال اینتر، میلان، رئال مادرید و سامپدوریا درباره حرفه پرحاشیه اش گفت: در سال های اخیر من بزرگترین استعداد بوده ام که همه چیزش را بر باد داده است، چون واقعاً باور دارم که خودم را هدر دادم. تغییر کردن یک چیز است و اینکه نخواهی تمرین کنی، به همه توهین کنی، از صبح تا شب با همه بحث و جدل داشته باشی یک چیز دیگر است. اگر بخواهی به سبک نابغه وحشی که همه قوانین را می شکند زندگی کند، همین می شود و من واقعاً بارها و بارها پا را از حد فراتر گذاشتم. بچه دار شدن اما آدم را تغییر می دهد. اگر من در 20 سالگی صاحب فرزند می شدم، احتمالاً هر عمل زشت و بدی که وجود داشت را به آنها آموزش داده بودم. الان اما خیلی بهتر شده ام و تمام این ها را مدیون همسرم هستم. به داشتن شخصی مانند او در کنار خودم افتخار می کنم.

کاسانو در تیم باری کشف شد و بعد از آن به رم رفت جای یکه در کنار توتی یک زوج هجومی خطرناک را ساخت اما پیشنهاد رئال مادرید او را برای ترک جالوروسی وسوسه کرد و سال 2006 راهی مادرید شد و در آنجا زیر نظر هموطن خودش فابیو کاپلو هم تمرین کرد.

او درباره حضورش در رئال مادرید تأکید کرد: بزرگترین حسرت زندگی من ندانستن قدر فرصتی بود که در سن 23 سالگی برای بازی در بزرگترین باشگاه تاریخ در کنار کسانی مانند زین الدین زیدان و رونالدو (نازاریو) داشتم. من در رئال مادرید یک فرصت بزرگ را به هدر دادم. من عملاً برای دریافت لوئیز فیگو و مایکل اوون به رئال مادرید رفته بودم که این خیلی خوب بود اما به جای استفاده از فرصت هایم، آنها را یکی پس از دیگر از دست دادم و مصیبت پشت مصیبت. بعد کاپلو آمد و من در تمرینات 16 کیلو وزن کم کردم، در سه بازی دو گل زدم اما بازی چهارم او مرا نیمکت نشین کرد. من عقلم را از دست دادم و وقتی هم که به کاپلو بی احترامی کنی، تو را کنار می گذارد، البته بعد از آن ماجرا او یک بار دیگر به من فرصت داد. او کارهای زیادی در حق من انجام داد اما برای جبران لطفش کارهای زیادی نکردم.

یکی از جنجالی ترین بخش های دوران بازیگری کاسانو درگیری اش با ریکاردو گاریونه رئیس پیشین باشگاه سامپدوریا بود. او در این خصوص هم گفت: بهترین تجربه دوران بازیگری من در سامپدوریا بود. من بعد از 18 ماه تاریک در رئال مادرید به سامپدوریا رفتم اما در آنجا خودم را پیدا کردم و دست به کارهای خارق العاده ای زدم. آن فصل در سری A چهارم شدیم و به فینال جام حذفی ایتالیا هم رسیدیم آن هم با یک تیم انصافاً معمولی و متوسط. در همان فصل بود که من با همسرم هم آشنا شدم و به همین دلیل است که من برای همیشه در شهر جنوا (شهری که تیم سامپدوریا در آن مستقر است) باقی می مانم.

کاسانوی 37 ساله اعتراف کرد باشگاه سامپدوریا به او پیشنهاد کرده به این باشگاه برشود و در پستی متفاوت مشغول به کار شود.

او ادامه داد: من 6 ماه پیش با ماسیمو فررو، رئیس باشگاه سامپدوریا ملاقات داشتم و با هم به ارزیابی شرایط تیم پرداختیم. ما با هم حرف زدیم و و درباره اینکه من مدیر ورزشی باشگاه شوم حرف زدیم. باید ببینیم که آیا او هنوز هم پای حرفش هست یا نه.

کاسانو در انتها درباره اینکه اگر فوتبالیست نمی شد، چه آینده ای داشت، گفت: از آنجایی که به ندرت به مدرسه می رفتم و بچه درس خوانی هم نبودم، فکر نمی کنم که در تحصیل پیروز می شدم اما فکر هم نمی کنم که سراغ خلاف می رفتم و با آدم های بد معاشرت می کردم، چون مادرم از این موضوع بسیار ناراحت می شد. اگر فوتبالیست نمی شدم احتمالاً در یک مغازه قصابی یا سوپرمارکتی کار می کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1105

به "کاسانو: من بزرگترین استعداد به هدر رفته دنیا هستم، فوتبالیست نمی شدم، قصاب می شدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسانو: من بزرگترین استعداد به هدر رفته دنیا هستم، فوتبالیست نمی شدم، قصاب می شدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید