چرا بایرن مونیخ نمی تواند ستاره پنجم را روی لباسش قرار دهد؟

به گزارش مجله دور زمین، بایرن در آستانه کسب مقام قهرمانی بوندسلیگا در فصل 20-2019 و سی امین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها قرار گرفته است، اما آن طور که فوتی هدلاینز گزارش نموده به دو دلیل مجاز به درج ستاره پنجم روی لوگوی خود نخواهد بود.

چرا بایرن مونیخ نمی تواند ستاره پنجم را روی لباسش قرار دهد؟

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دلیل اول اینکه یکی از قهرمانی های بایرن مربوط به سال 1932 و پیش از شروع بوندسلیگا با فرمت کنونی است که موجب شده تا حتی با قهرمانی در فصل جاری، تعداد قهرمانی های بایرن در فرمت برگزاری حرفه ای بوندسلیگا به عدد 30 نرسد. دلیل دوم و البته مهم تر این است که هنوز قانونی برای اعطای ستاره پنجم از سوی سازمان برگزاری بوندسلیگا وضع نشده است! طبق قوانین بوندسلیگا هر تیم در ازای 3 قهرمانی یک ستاره، در ازای 5 قهرمانی دو ستاره، در ازای 10 قهرمانی سه ستاره و به ازای 20 قهرمانی مجاز به درج چهار ستاره بالای لوگوی خود خواهد بود. نکته مهم در این بین معین نبودن تعداد قهرمانی لازم برای اعطای ستاره پنجم است و در حال حاضر انتظار می رود پس از 10 و 20 قهرمانی برای سه و چهار ستاره، عدد 30 برای ستاره پنجم تعریف گردد.

اما این احتمال نیز وجود دارد که با توجه به سیر پلکانی از 5 به 10 و از 10 به 20، تعداد قهرمانی مورد احتیاج برای دریافت ستاره پنجم بوندسلیگا عدد 40 معین گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1193

به "چرا بایرن مونیخ نمی تواند ستاره پنجم را روی لباسش قرار دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بایرن مونیخ نمی تواند ستاره پنجم را روی لباسش قرار دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید