پرده اول از مصاف شگفتی سازان لیگ قهرمانان

به گزارش مجله دور زمین، دو تیم تاتنهام و آژاکس در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار می گیرند.

پرده اول از مصاف شگفتی سازان لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از سه شنبه شب با یک دیدار آغاز می گردد. دو تیم شگفتی ساز تاتنهام و آژاکس باید در این مرحله برابر هم قرار بگیرند.

در آغاز این فصل از رقابت ها کمتر کسی پیش بینی می کرد که این دو تیم بتوانند در میان این همه تیم های خوب در لیگ قهرمانان از جمله رئال مادرید، یوونتوس، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسند و حالا هم قطعاً به این فکر می نمایند که بتوانند در دیدار نهایی حضور داشته باشند.

تاتنهام هر دو دیدار خود برابر آژاکس را با برد به خاتمه رسانده است. اسپرز در مرحله قبل در دیداری تماشایی پیروز به حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا شد. در دیداری که VAR در ثانیه های خاتمهی به یاری پوچتینو و تیمش آمد. البته تاتنهام که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کوشش می نماید در آغاز هفته برابر وستهام با یک گل بازنده شد. این اولین شکست اسپرز در استادیوم جدید خود بود.

در طرف مقابل آژاکس توانسته غول کش این فصل از رقابت ها باشد. تیم هلندی بعدی از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان به سراغ یوونتوس و کریستیانو رونالدو رفت تا این تیم را نیز از گردونه رقابت ها حذف کند.

حالا تیم خوب آژاکس باید در اولین دیدار در خانه تاتنهام به میدان برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 268

به "پرده اول از مصاف شگفتی سازان لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرده اول از مصاف شگفتی سازان لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید