ولفسبورگ 2-3بایرن؛ التیامی برای حذف از چمپیونزلیگ

به گزارش مجله دور زمین، بایرن مونیخ پیروز شد در یک مسابقه سخت و با نتیجه 3-2 ولفسبورگ را شکست دهد.

ولفسبورگ 2-3بایرن؛ التیامی برای حذف از چمپیونزلیگ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ امروز در چارچوب هفته بیست و نهم بوندسلیگا مهمان ولفسبورگ بود که در سرانجام این مسابقه با نتیجه 3-2 به سود باواریایی ها سرانجام یافت.

در همان لحظات ابتدایی بازی بایرن مونیخ که می توانست از حریف خود پیش بیفتد اما ضربه اریک ماکسیم چوپوموتینگ توسط دروازه بان ولفسبورگ مهار شد.

در دقیقه 5 ریدل باکو، وینگر ولفسبورگ با دروازه مانوئل نویر تک به تک شد اما ضربه او توسط گلر آلمانی به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 15 بایرن مونیخ بالاخره پیروز به گلزنی شد. حرکت فوق العاده جمال موسیالا و ضربه خوب او با اشتباه دروازه بان ولفسبورگ همراه شد تا بایرن به گل اول دست پیدا کند و نتیجه 1-0 گردد.

در دقیقه 24 این بار ماکسیم چوپوموتینگ پیروز شد روی اشتباه دروازه بان ولفسبورگ گلزنی کند. بعد از رها شدن توپ از دستان کاستیلز توپ در مقابل چوپوموتینگ نهاده شد و او گلزنی کرد تا کار 2-0 گردد.

در دقیقه 35 ولفسبورگ یکی از گل های خورده را جبران کرد. ووت وگهورست بعد از ورود به محوطه جریمه با ضربه ای دقیق دروازه مانوئل نویر را باز کرد و نتیجه را به 2-1 تغییر داد.

تنها دو دقیقه بعد بایرن مونیخ باز هم فاصله را به دو گل افزایش داد. ارسال توماس مولر با ضربه سر جمال موسیالا همراه شد تا این بازیکن دومین گل خود را به ثمر برساند و نتیجه را 3-1 کند. همچنین نیمه اول با همین نتیجه به سرانجام رسید.

بایرن مونیخ در ابتدای نیمه دوم می توانست گل چهارم را هم وارد دروازه ولفسبورگ کند اما ضربه جمال موسیالا این بار از روی خط دروازه توسط مدافع حریف برگردانده شد.

در دقیقه 54 ولفسبورگ پیروز شد گل دوم را وارد دروازه بایرن مونیخ کند. ارسال پائول سیلوا به دهانه دروازه با ضربه ماکسیمیلیان فیلیپ همراه شد تا نتیجه 3-2 گردد.

در دقیقه 68 مدافع کانادایی بایرن مونیخ یعنی آلفونسو دیویس حرکت خوبی از جناح چپ را انجام داد اما نهایتاً ضربه او توسط دروازه بان ولفسبورگ به کرنر فرستاده شد.

در ادامه ولفسبورگ کوشش زیادی برای این که کار را به تساوی بکشاند انجام داد اما موقعیت های اندک این تیم از دست رفت تا بایرن مونیخ به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند و یک گام دیگر به قهرمانی بوندسلیگا نزدیک تر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1754

به "ولفسبورگ 2-3بایرن؛ التیامی برای حذف از چمپیونزلیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولفسبورگ 2-3بایرن؛ التیامی برای حذف از چمپیونزلیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید