هیات رئیسه دانشگاه تهران درگذشت پدر متالورژی ایران را تسلیت گفت

به گزارش مجله دور زمین، در پی درگذشت استاد برجسته دانشکده فنی و پدر متالورژی ایران، هیات رئیسه دانشگاه تهران پیغام تسلیت صادر کرد.

هیات رئیسه دانشگاه تهران درگذشت پدر متالورژی ایران را تسلیت گفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، در پی درگذشت استاد برجسته دانشکده فنی و پدر متالورژی ایران، هیات رئیسه دانشگاه تهران پیغام تسلیت صادر کرد.

متن پیغام به توضیح زیر است:

با نهایت تأسف و تأثر، اطلاع یافتیم که استاد برجسته و چهره ماندگار و پیشکسوت دانشکده فنی دانشگاه تهران و پدر علم متالورژی ایران، رامز وقار بدرود حیات گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

روانشاد رامز وقار که نخستین استاد تحصیلکرده کشور در رشته متالورژی بود، در طول بیش از شصت سال تدریس و تحقیق در دانشگاه تهران، بنیانگذار بسیاری از کارهای عظیم صورت گرفته صنعت متالورژی در کشور و تربیت کننده نسل های متمادی از دانشجویان، پژوهشگران و استادان این رشته راهبردی در کشور بود و میراث به جامانده از او در این زمینه، به حق کم نظیر و ستودنی است.

هیأت رئیسه دانشگاه تهران، ضمن اظهار تأسف عمیق از درگذشت این استاد برجسته، این ضایعه تلخ را به خانواده و بستگان ایشان، استادان و دانشجویان و بهره مندان از محضر وی و همه اعضای خانواده عظیم دانشگاه تهران و جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور تسلیت می گوید و برای روح آن استاد تلاشگر و فرهیخته، رحمت و رضوان الهی طلب می کند.

هیأت رئیسه دانشگاه تهران

یکشنبه 5 مرداد 1399

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1292

به "هیات رئیسه دانشگاه تهران درگذشت پدر متالورژی ایران را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات رئیسه دانشگاه تهران درگذشت پدر متالورژی ایران را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید