هنوز تجهیزات را به آتش نشانی کرج نداده اند

به گزارش مجله دور زمین، عضو شورای شهر کرج با اشاره به لزوم خرید تجهیزات و امکانات مورد احتیاج شهرداری گفت: از چند سال قبل قراردادهایی برای خرید خودروهای سبک و سنگین نجات، نردبان 32 متری و دیگر ادوات آتش نشانی بسته گردیده ولی هنوز این تجهیزات به سازمان آتش نشانی اضافه نگردیده است.

هنوز تجهیزات را به آتش نشانی کرج نداده اند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، حسین محمدی در جلسه امروز یکشنبه یکم مهرماه شورای شهر کرج اظهار کرد: شهرداری کرج سه تا چهار برابر احتیاج واقعی نیروی انسانی در خود جای داده، این درحالی است که سازمان آتش نشانی که نقش مهمی در حفظ جان و مال مردم در حوادث را به عهده دارد از کمبود نیروی عملیاتی رنج می برد.

وی ادامه داد: در طول سال های قبل سازمان آتش نشانی از طریق آزمون اقدام به جذب نیرو نموده ولی بخشی از این نیروها به دلیل شرایط نامناسب کاری از سازمان خارج گردیده اند. هر نیروی آتش نشان موظف است ماهی 240 ساعت در محل کار حضور داشته باشد که این بیش از زمان قانونی دیگر کارمندان است.

محمدی شرح داد: با این اوصاف می بینیم که نیروهای آتش نشان در مقایسه با نیروهای شهرداری که نظارت چندانی بر وضعیت حضور آنها در محل کار وجود ندارد، حقوق و اضافه کار کمتری دریافت می نمایند. آتش نشانان بیش از زمانی که قانون برای آنها معین نموده کار می نمایند ولی از درآمد کمتری برخوردار می شوند.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به لزوم خرید تجهیزات و امکانات مورد احتیاج شهرداری گفت: از چند سال قبل قراردادهایی برای خرید خودروهای سبک و سنگین نجات، نردبان 32 متری و دیگر ادوات آتش نشانی بسته گردیده ولی هنوز این تجهیزات به سازمان آتش نشانی اضافه نگردیده است. جالب این جاست شرکت طرف قرارداد برای تحویل این تجهیزات سه برابر مبلغ قرارداد اولیه مطالبه دارد.

وی اضافه کرد: به نظر نمی رسد برای شهرداری چیزی مهمتر از خرید تجهیزات شرایط بحران اولویت داشته باشد به همین دلیل در این خصوص باید با جدیت بیشتری عمل کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 117

به "هنوز تجهیزات را به آتش نشانی کرج نداده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز تجهیزات را به آتش نشانی کرج نداده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید