همکاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت در فراوری ماسک

به گزارش مجله دور زمین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت گفت: کارکنان این واحد دانشگاهی در همکاری با یک کارگاه جهادی و خیریه در فراوری ماسک مشارکت دارند.

همکاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت در فراوری ماسک

جواد گرامی در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برای مبارزه با کرونا اظهار کرد: این واحد دانشگاهی مانند سایر مراکز علمی و محل های اجتماعی با شیوع ویروس کرونا اقدام به تشکیل ستادی با این عنوان برای مبارزه با این ویروس کرد.

وی اضافه نمود: برای حفظ ایمنی کارکنان در واحد دانشگاهی مرودشت به توزیع دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی اقدام کردیم و ضد عفونی سطوح دانشگاه با مشارکت و همکاری گروه های جهادی مرودشت انجام می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت یادآور شد: با فعالیت دانشگاه ها به طور رسمی سعی کردیم تا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و در هر اتاق از وجود یک همکار استفاده کنیم و این تعداد به تازگی به دو سوم همکاران افزایش پیدا کرد و سعی داریم تا کارهای احتمالی دانشجویان به صورت تلفنی انجام گردد.

گرامی اضافه نمود: برای آشنایی همکاران با ویروس کرونا و برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری به نصب بنر در دانشگاه و آگهی های الکترونیکی در پرتال دانشگاه اقدام کردیم.

وی اعلام نمود: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در فراوری ماسک با یک کارگاه خیریه و جهادی همکاری دارند و سعی دارند در این فرایند نقش کوچکی داشته باشند تا کاستی های موجود در این زمینه جبران گردد.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1111

به "همکاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت در فراوری ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت در فراوری ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید