تور ارزان دبی: همه آنچه که باید قبل از بازدید از پارک بالیوود دبی باید بدانید

به گزارش مجله دور زمین، اگر اهل فیلم های بالیوودی هستید، وقت آن است که از پارک بالیوود دبی تماشا کنید. این پارک تنها پارکی در دنیا است که از صنعت فیلم بمبئی را به نمایش می گذارد. همه ژانرها از عاشقانه گرفته تا کمدی، اکشن تا ماجراجویی، از موسیقی تا پایکوبی، از غذاهای هندی گرفته تا صنایع دستی هندی به نمایش گذاشته شده است. در ادامه با ما همراه باشید و در کامنت پیشنهاد خودتان را با مجله گردشگری خبرنگاران به اشتراک بگذارید. بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران

تور ارزان دبی: همه آنچه که باید قبل از بازدید از پارک بالیوود دبی باید بدانید

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

اطلاعات دقیق تر از پارک بالیوود دبی

ساعات آغاز به کار پارک بالیوود دبی از ساعت 11 بعدازظهر تا 9 شب است. قیمت بلیط این پارک برای بازدید یک روزه در حدود 50 دلار است. به وسیله جاده شیخ زاید و یا با تاکسی از به جبل علی و بعلاوه به وسیله خط قرمز مترو می توانید به این پارک بروید. از فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم، تاکسی های خط E11 شما را به این پارک می برند. ماه عسل به دبی

جاذبه هایی که آن ها نباید از دست داد

تمام آنچه را که تصور می کنید را می توانید در 1.7 میلیون فوت مربع بالیوود پارک دبی ببینید. قبل از رفتن به این پارک لطفاً مطمئن شوید که در زمان شلوغ آن از آن بازدید نمی کنید.

تئاتر رجامه

تئاتر پر زرق و برق رجامه قلب پارک بالیوود دبی است. این تئاتر سینمای هند را با فناوری مدرن آن به نمایش می گذارد و ظرفیت 856 جایگاه دارد. این تئاتر چیزی کمتر از یک کاخ سلطنتی ندارد از این رو، نمایش های زنده با پس زمینه مجلل آن بیشتر جلوگر می گردد.

جان جیگر

همچون ویژگی های خاص تئاتر رجامه، جان جیگر محل خاص دیگری است که موسیقی بالیوود را به سبک برادوی اجرا می نماید و می توان گفت در این ابتکار عمل، در خاورمیانه پیشگام است. درام زنده، اکشن، عاشقانه، پایکوبی در استودیوی بزرگتر از زندگی با جلوه های با کیفیت بصری آن را شفت انگیز می نماید. در این برنامه 30 دقیقه ای ، ماجرای مجذوب نماینده دو برادر یعنی ژان و جیگر را در نبرد خود با شر مرنجانی برای بدست آوردن پادشاهی را خواهید دید. (مکان های غیر معمول دبی که باید از آنها تماشا کنید.)

لاگان

از جمله تماشای های پارک بالیوود دبی می توان به چرخ بوهان، چرخ فلک گوری و چرخ دستی شبیه سازی شده فیلم هیجان پیروزی می توان اشاره نمود. راه اندازی دهکده خلوت هندوستانی در کنار زمین های گرد و زمین های روستایی، ترکیب بی نظیر است که به شما این امکان را می دهد تا برترین چشم انداز از حرکت توپ شیطان را داشته باشید. بچه های بالای 80 سانتی متر قد، اجازه دارند از چرخ مینی فریس استفاده نمایند.

دابانگ

در هنگام خرید بلیط پارک بالیوود دبی ، حتماً این نمایش 19 دقیقه ای را که به وسیله ده ورزشکار مرد ورزیده انجام می گردد را نیز تهیه کنید. در این نمایش شما می توانید از بندبازی همراه با موسیقی بالیوود لذت ببرید. Chulbul Pandey نمایش نجات Rajo محبوب افسر پلیس از دست دوستانش است که برخورد انفجاری با rogues در یک انبار باعث می گردد که واقعی ترین نمایش درام بالیوودی را شاهد باشید. قیمت بلیط هواپیما

شعله

سواری به همراه تیراندازی در محیط تعاملی سه بعدی و تاریک Rustic Ravine، پر از هیجان خواهد شد. زیرا شما اسلحه های لیزری برای شلیک به راهزنان دارید که این اسلحه ها به وسیله همه افراد مشهور Gabbar Singh از فیلم افسانه ای Sholay به شما داده شده است. با دوستان خود به اینجا بروید و با انبه ها با یکدیگر مبارزه کنید. افراد با قد بیشتر از 90 سانتی متر می تواند با خانواده در اینجا حضور داشته باشند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 2057

به "تور ارزان دبی: همه آنچه که باید قبل از بازدید از پارک بالیوود دبی باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: همه آنچه که باید قبل از بازدید از پارک بالیوود دبی باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید