هشدار لاوروف به گردشگران روس؛ به ترکیه سفر نکنید

به گزارش مجله دور زمین، به دنبال فعل و انفعالات دیروز (سه شنبه) و سقوط یک جنگنده سوخو 24روسیه، سرگئی لاوروف،وزیر امور خارجه روسیه به شهروندان گردشگر این کشور هشدار داد به ترکیه سفر نکنند.

هشدار لاوروف به گردشگران روس؛ به ترکیه سفر نکنید

از سفر با تور ترکیبی کانادا پاییز 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نسبت به سفر شهروندان این کشور به ترکیه هشدار داد.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه به مردم کشورش گفته است که به ترکیه سفر نکنند. وی گفته است خطر تروریسم در ترکیه کمتر از مصر نیست. حدود یک ماه پیش، یک فروند هواپیمای روسیه در صحرای سینای مصر سقوط کرد و 224 سرنشین آن کشته شدند. گروه داعش مسئولیت سقوط هواپیما را به عهده گرفت.

یک منبع بلندپایه شبکه خبری المیادین نیز جزئیاتی از سرنگونی جنگنده روس را بیان نمود و اضافه نمود، جنگنده روسیه از سوی 2 جت ترکیه مورد حمله هوایی قرار گرفته است. وی همچنین تأکید کرد که این جنگنده با موشک هوا به هوا سرنگون شده و جنگنده های مهاجم متعلق پایگاه انجرلیک (ترکیه) بودند.

وزارت دفاع روسیه در اولین واکنش به خبر مذکور با تایید روس بودن این هواپیما اظهار داشت که سوخو 24در سوریه سقوط نموده و احتمالا دلیل آن شلیک موشکی از زمین به هواپیما بود.

منبع: theweek

منبع: کجارو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 815

به "هشدار لاوروف به گردشگران روس؛ به ترکیه سفر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار لاوروف به گردشگران روس؛ به ترکیه سفر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید