ناظم الشریعه: تورنمنت تایلند محک بسیار مناسبی برای بازیکنان خواهد بود

به گزارش مجله دور زمین، سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است که حضور این تیم در تورنمنت تایلند محک بسیار مناسبی برای بازیکنانش خواهد بود.

ناظم الشریعه: تورنمنت تایلند محک بسیار مناسبی برای بازیکنان خواهد بود

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال پس از تماشای دیدارهای نیمه نهایی و نهایی رقابت های جام باشگاه های دنیا در قطر گفت: به همراه مدیر فنی تیم ملی فوتسال در قطر حضور یافته و بیشتر تمرکزمان روی بازی نماینده اسپانیا بود. چراکه در جام دنیای کلمبیا با این تیم هم گروه هستیم. حدود 30 تا 40 درصد از بازیکنانی که در ترکیب تیم باشگاهی اسپانیا بودند، ملی پوش بوده و ارزیابی خوبی از این تیم داشتیم.

وی در ادامه درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی که از 18 تیرماه شروع می گردد، گفت: در این اردو بیشتر تمرکز و فعالیت مان روی مرور کارهای دفاعی و تمرینات ایستگاهی است. باید تیم را آماده کنیم تا در تورنمنت تایلند که اواخر مردادماه برگزار می گردد، به آمادگی مطلوبی برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: حضور تیم ملی در تورنمنت تایلند باعث می گردد بازیکنان محک خوبی بخورند و نقاط ضعف و قوت تیم تعیین گردد. تیم در کنار تمرینات مستمری که برگزار می نماید، احتیاج به بازی تدارکاتی دارد تا داشته های خود را در مسابقات محبت آمیز به اجرا برساند. با تعیین شدن نکات ضعف و قوت، برنامه ریزی های خود را برای برطرف و تقویت آن انجام خواهیم داد تا در نهایت در جام دنیای کلمبیا عملکرد قابل قبول و مطلوبی داشته باشیم.

ناظم الشریعه گفت: قرار است در تورنمنت تایلند با تیم های مصر، قزاقستان و تایلند بازی کنیم. هر کدام از این تیم ها حریف تدارکاتی مناسبی برای ما هستند و با توجه به شرایطی که در مرحله گروهی جام دنیای کلمبیا داریم، فکر می کنم این تورنمنت یاری به سزایی برای آمادگی بازیکنان به ما کند.

تیم ملی فوتسال در مرحله گروهی رقابت های جام دنیای کلمبیا با تیم های اسپانیا، مراکش و آذربایجان هم گروه است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 625

به "ناظم الشریعه: تورنمنت تایلند محک بسیار مناسبی برای بازیکنان خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: تورنمنت تایلند محک بسیار مناسبی برای بازیکنان خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید