مهلت ثبت نام در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی تمدید شد

به گزارش مجله دور زمین، مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی سال 99 در دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم تمدید شد.

مهلت ثبت نام در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی تمدید شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشکده سلامت و دین دانشگاه علوم پزشکی قم، در سال تحصیلی 1400-1399، از بین اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، جهت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم حـدیث، اخـلاق و آداب پزشکی، دانشجو می پذیرد.

داوطلبان براساس مهلت قبلی تا 21 خرداد فرصت داشتند با ورود به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir در این دوره ثبت نام کنند. این فرصت تمدید شده است و داوطلبانی که تا به امروز پیروز به ثبت نام نشده اند و یا افرادی که پیش از این نسبت به ثبت نام اقدام نموده می توانند در روزهای 15 تا 16 تیرماه نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

بـر اسـاس مصوبه هیأت ممیزه مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموختگان رشـته علـوم حـدیث، اخـلاق و آداب پزشکی، پس از اتمام دوره و ارائه مدرک تحصیلی به دانشگاه محل خدمت خود، از یک پایه ترفیع تشویقی برخوردار خواهند شد. پیش از اقدام به ثبت نام، از همه علاقه مندان گرامی دعوت می گردد برنامه آموزشـی مصـوب رشـته علـوم حـدیث را در سایت دانشکده سلامت و دین، با دقت مطالعه کنند و با آگاهی کامل از مفاد آن، وارد سامانه ثبت نام شوند.

ضوابط شرکت در آزمون

عضویت در هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بـا مـدرک تحصـیلی کارشناسـی ارشـد و

بالاتر در هر یک از رشته های تخصصی علوم پزشکی اعضای هیأت علمی گروه های عمومی و معارف اسلامی، مشمول این فراخوان نخواهند شد.

تکمیل ثبت نام در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی و بارگذاری مدارک درخواستی تا دریافت کد رهگیـری (هزینـه ثبت نام 456 هزار ریال، حضور در جلسه مصاحبه و ارائه مدارک و مستندات مورد احتیاج (زمان و مکان مصاحبه و مدارک مورد احتیاج و سایر جزئیات است (فرایند مصاحبه به وسیله وبسایت دانشکده سلامت و دین اطلاع رسانی می گردد).

شرایط تحصیل در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی

آغاز به تحصیل در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی از مهر 1399 و بر اساس تقویم دانشگاهی ابلاغـی وزارت متبوع خواهد بود. تحصیل در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی به صورت کاملاً الکترونیکی شامل مشاهده محتواهـای الکترونیـک بارگذاری شده در سامانه و نیز کلاس های همزمان و جلسات مجازی برطرف اشکال خواهد بود. به علاوه، دانشجویان متعهـد خواهند شد در جلساتی که حسب ضرورت توسط دانشکده ترتیب داده میگردد، حضور یابند.

با توجه به اینکه گذراندن رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی، مستلزم گذراندن دروس پیشنیـاز مربوطـه اسـت. دانشجویان مکلف به گذراندن 4 نیمسال دروس نظری (حدود 45 واحد درسی) به همراه خاتمه نامه خواهند بود. همچنین با توجه به ارائه 12 واحد درسی به صورت میانگین در هر نیمسال تحصیلی، گذراندن دروس ارائه شده، مسـتلزم صـرف زمان لازم برای مشاهده محتوا های آموزشی الکترونیک، انجام مطالعات تکمیلی و نیز انجام تکالیف تعیـین شـده توسـط اساتید مربوطه و ارسال به موقع آن و سایر فعالیت های مورد احتیاج برای گذراندن دوره خواهد بود.

بنابراین، چنانچه اختصاص زمان کافی و مناسب برای این امر در برنامه هفتگی شما مقدور است، اقدام به ثبت نام بفرمایید. دانشکده سلامت و دین، تعهدی در قبال ادامه تحصیل دانشآموختگان این رشته در مقاطع بالاتر مرتبط ندارد.

تحصیل در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی در حال حاضر، مشمول پرداخت شهریه نخواهد بود

مدارک لازم و نحوه ارسال آن ها جهت ثبت نام و شرکت در فراخوان

مدارک مورد احتیاج برذای پذیرش نیز شامل یک قطعه عکس پرسنلی جدید بدون خدشه و هرگونه علامت یا مهر در ابعاد 300 در 400 پیکسل با فرمت jpg، اسکن اصل شناسنامه (کلیه صفحات)، اسکن اصل کارت ملی (پشت و رو)، اسکن آخرین مدرک تحصیلی، اسکن حکم کارگزینی سال 1399 عضو هیأت علمی، تکمیل فرم الکترونیکی ثبت نام است.

ثبت نام کنندگان ضروری است آخرین نسـخه رزومـه علمـی خـود را شـامل سـوابق تحصـیلی بـه انضـمام فهرسـت فعالیت های آموزشی، پژوهشی، مدیریتی و اجرایی، فرهنگـی و اجتمـاعی و ...، بـه صـورت فایـل PDF در سـامانه ثبـت نـام بارگذاری کنند. در این مرحله، احتیاجی به ارائه مستندات مربوطه نبوده و آنالیز مستندات در مرحله مصاحبه انجـام خواهـد گرفت.

فرایند گزینش دانشجو از بین داوطلبان

فرایند گزینش و پذیرش دانشجو برای رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی شامل مراحل، آنالیز و احراز شرایط عمومی داوطلبان، آنالیز سوابق علمی داوطلبان واجد شرایط، برگزاری مصاحبه، جلسه مصاحبه، با هدف آشنایی داوطلبان با شرایط رشته و دانشکده و نیـز بررسـی وضـعیت داوطلـب از نظـر انگیـزه و توانمندی های لازم برای تحصیل در رشته برگزار میگردد و مبتنی بر دانش تخصصی فرد نیست و لذا، احتیاج به مطالعـه منابع خاصی ندارد.

زمان برگزاری مصاحبه، نیمه اول شهریور و در محل دانشکده سلامت و دین در شهر مقدس قم خواهد بود که جزئیـات آن، به نحو مقتضی و در زمان مناسب، به آگاهی داوطلبان واجد شرایط خواهد رسید.

پذیرش دانشجو به مدت یک نیمسال، به صورت مشروط و به عنوان دانشپذیر اجرا شده و پذیرش قطعی در صورت احراز شرایط آموزشی مورد نظر از قبیل صرف زمان کافی برای مشاهده محتواها، انجـام بـهموقع تکـالیف و پیروزیـت در آزمون های خاتمه نیمسال، صورت خواهد گرفت.

داوطلبان جهت دریافت اطلاعیه فراخوان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی سال 99 اینجا کلیک کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1232

به "مهلت ثبت نام در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی تمدید شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهلت ثبت نام در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی تمدید شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در رشته علوم حدیث، اخلاق و آداب پزشکی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید