مسئولان AFC با پیشنهاد کمیته فوتسال ایران موافقت می نمایند؟

به گزارش مجله دور زمین، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است اواخر هفته آینده درباره زمان بازی های جام ملت ها و همچنین پیشنهاد کمیته فوتسال ایران درباره این مسابقات تشکیل جلسه دهند.

مسئولان AFC با پیشنهاد کمیته فوتسال ایران موافقت می نمایند؟

به گزارش ، کنفدراسیون فوتبال آسیا میخواهد مسابقات جام ملت ها را لغو و در اوایل زمستان سال آینده برگزار کند. هر چند هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر تایید این خبر از سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده، اما این احتمال وجود دارد که به دلیل آماده نبودن تیم های آسیایی AFC تصمیم بگیرد که مسابقات جام ملت ها را هم به مانند جام دنیای به تعویق اندازد.

از همین رو شنیده می گردد که کمیته فوتسال به یاری فدراسیون فوتبال کشورمان نامه ای را تنظیم نموده و قرار است این نامه دوشنبه صبح به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال گردد. در نامه ای که مسئولان کمیته فوتسال می خواهند به AFC ارسال نمایند پیشنهاد شده است که مسابقات جام ملت ها به جای مرداد ماه در اوایل بهمن و بعد از مسابقات جام باشگاه های آسیا و دنیا برگزار گردد.

کشور های ژاپن و تایلند هم با پیشنهاد ایران موافق هستند و آن ها هم از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته اند که بازی های جام ملت ها به تعویق افتاده و در بهمن ماه برگزار گردد.

از همین رو شنیده می گردد مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است اواخر هفته آینده جلسه ای را برگزار نمایند تا در آن جا درباره زمان بازی های جام ملت ها تصمیم گیری نموده و همچنین در این نشست قرار است نامه پیشنهادی ایران هم مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dorezamin.ir شناسه مطلب: 1162

به "مسئولان AFC با پیشنهاد کمیته فوتسال ایران موافقت می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان AFC با پیشنهاد کمیته فوتسال ایران موافقت می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید